همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی
همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی

بیشتر از مهتاب

 .

.

.

.

های ای تابش خورشید !!

متاب او خواب است

های ای صاعقه هشدار

که او بی تاب است

های ای رود

چرا بخروشی ؟!

خضرمن

صاحب آب ناب است !!!

های ای کوه نمان

جای او...

جای تو نیست

چشم این کوهستان

 از جلال بت من سیراب است

های ای شب

به چه می اندیشی ؟

چشم  او....

بیشتر از مهتاب است

های ای غنچه ...

مشو باز که در باغ دلم

بی حضور دلدار

نشکفتن باب است !!

و نباشد فرقی

سوسنی یا نسرین


(عبدالحسین فاطمی)

نظرات 10 + ارسال نظر
بزرگ یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 22:58

درود بر برادر فاطمی عزیز

سهیلا شنبه 14 آذر 1394 ساعت 20:05 http://rooz-2020.blogsky.com/

ناهید شنبه 14 آذر 1394 ساعت 19:02

سلام جناب فاطمی گرامی
بارها شعر زیبایتان را خوندم و بسی لذت بردم از این خوش طبعی و زلالی روح.
همواره نور قلمتان بر سرزمین مجازستان پر فروغ باد

سارا... شنبه 14 آذر 1394 ساعت 16:19

سلام...

دستمریزاد جناب فاطمی ....

طبع چون آب تان ... همواره روان باد....

علی امین زاده شنبه 14 آذر 1394 ساعت 13:35 http://www.pocket-encyclopedia.com

همه عمر بر ندارم سر از این خمار مستی
که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

kamangir شنبه 14 آذر 1394 ساعت 01:33 http://ranandegan.blogsky.com


سلام
نمیدونستم آقای فاطمی شاعر هم هستند !
خوش به حاله طبعتون

سلام
خوشا به حال منو بر پر شکسته من
خوشا به حال دل گرد غم نشسته من
به عین هجر وصالم میسر است ولی
توان وصف ندارد زبان بسته من

مریم جمعه 13 آذر 1394 ساعت 17:24

سلام
خوش به حال شاعرها که مرغ فکرشون تا ناکجاآبادها اوج می گیره!
و خوش به حال معشوقِ شاعرها که هر چه در این دنیاست در مقابل او جلوه ای نداره
.... ممنون که سروده ی زیباتون رو اینجا گذاشتید تا ما هم بخونیم
روزگارتون آفتابی و طبعتون زلال و جاری

سلام
خوشحالم که مورد پسند واقع شده
امیدوارم آفتاب عشق از مشرق دل تون طلوع کنه و چشمه معرفت در گلستان وجودتون همیشه جاری باشه

شنگین کلک جمعه 13 آذر 1394 ساعت 15:45

دادو جمعه 13 آذر 1394 ساعت 11:07 http://dado23.blogsky.com

یادخاطرات جمعه 13 آذر 1394 ساعت 10:40

سلام

عالی

های ای غنچه ...
مشو باز که در باغ دلم
بی حضور دلدار
نشکفتن باب است !!
و نباشد فرقی
سوسنی یا نسرین
--------------
یک دست محکم زدم به افتخارتان

سلام
و من به افتخار دوستان خوش ذوقی مثل شما بر می خیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد