همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی
همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی

"نه" به افراط گرایی !

آقای ستاریان عزیز بر ما منت گذاشتند و مطلب زیر رو برای وبلاگ خودشون یعنی وبلاگ همساده ها ارسال کردند : 


بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر شما دوستان خوبم

در استانه انتخابات قرار داریم و من همین الان مطالبی به ذهنم رسید و فورا نوشتم و با خودم گفتم در اینجا هم بگذارم و شما هم بخوانید و اگر خواستید در مورد آن به گفت و گو بنشینیم.

من معتقدم حاصل خون ده ها و صدها هزار خون شهیدان و رنج مجروحین و جانبازان و خانواده های شهدا و همه ی ایرانیان در انقلاب و جنگ و تحریم های کمرشکن نمی بایست منجر به قدرت رسیدن قاعدین کوته نظر دیروز و منحرفین از خط اصیل اسلام باشد. جریانی که در انقلاب حتا یک سیلی نخورد و خیابانها را چراغانی کرد و امروز از پستو به بیرون خزیده و با شعارهایی برخاسته از سالوس و ریا و تظاهر و با تملق و چاپلوسی بر اریکه ی سهم خواهی نشسته و فرزندان راستین انقلاب و جنگ را به حاشیه رانده و تمامیت خواهی پیشه کرده و قدرت و ثروت و مکنت، کف خواسته ی اوست.

من از شهید بهشتی آموخته ام که ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت. اما به چشم خود می بینم که این تشنگان قدرت برای دستیابی به قدرت چقدر چشم دریده هستند و راحت به انواع دروغ و تهمت و بهتان تمسک می جویند و چه بی محابا مخالفین خود را آماج سخیف ترین کلمات و رکیک ترین فحاشی ها قرار می دهند. انگار نه انگار که ما همگی پیرو آن مکتبی هستیم که حرمت مومن را از حرمت کعبه بالاتر و کشتن انسانی را برابر با کشتن همه انسانها دانسته است.

شعار اولیه و اساسی انقلاب،  استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی بود و امروز رسیده ایم به جایی که جمهوریت نظام با بی ارزش شمردن رای مردم و تزیینی بودنش به محاق فرستاده می شود و از آزادی های مصرح در قانون اساسی که میثاق مردم و حکومت و ثمره ی انقلاب بزرگ مردم ایران به رهبری امام خمینی است، اثر کمتر اثری دیده می شود. 

 نسل انقلاب هنوز زنده است و از خاطر نبرده است کلام معمار انقلاب، شهید مطهری را که می گفت مارکسیست ها باید در دانشگاه تدریس کنند و مع الاسف امروز شاهد اوضاع غمبار آزادی های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و قومیتی هستیم که هر آنکه را زیر بلیط ما و جزء دار و دسته ی ما نباشد غیر خودی می خوانیم و از حیز انتفاع ساقطش می کنیم. 

من با شرکت در انتخابات خواهان تحول و تغییر در این شرایط ناسالم هستم و می خواهم به کسانی رای بدهم که پیگیر اجرای بی کم و کاست قانون اساسی باشند و حرف و سخنشان دفاع از حقوق ملت باشد و تمام فکر و ذکرشان حفظ منافع ملی در دنیای به شدت قطبی، آدمهایی مستقل و آزاده و متدین و انقلابی که بتوانند استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را بی یک کلمه کم یا زیاد محقق کنند.

http://s6.picofile.com/file/8240303676/Ray_Dadan_01.jpg

هفتم اسفند برای من بازگشت به اصول اولیه ی انقلاب و پیمان بستن مجدد با امام خمینی است که گفت نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. خدا ما را یاری خواهد کرد که خود فرموده است:  ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم و همچنین گفته است:  ان الله لایغیرو مابقوم حتی یغیر ما به انفسهم 

والسلام ستاریان

نظرات 10 + ارسال نظر
آزاده پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 12:20

درود بر همه دوستان
در جواب "سربرگ" میگویم حالا که به خواست ملت ، رییس جمهوری بر مسند قدرت نشسته که تا اندازه ای حریم تدبیر را حفظ کرده وبا اقداماتی که انجام داده بذر امیدی در دل مردم کاشته ، نباید به او برچسب نفوذی زد نفوذی آن کسی است که با بی تدبیری و نادانی ملت ومملکت رادر دنیا خوار وذلیل کرد و با کاهش ارزش پول ملی ، وضعیت معاش مردم را اینچنین پریشان کرد وامید مردم راناامید کرد...

سهیل پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 11:19 http://sobhebahary.blogfa.com/

سلام و وقت بخیر
من هم از متن و هم از کامنت جناب ستاریان عزیز و گرامی تشکر میکنم و همچنین حمایت می کنم .
خدمت جناب سربرگ هم عرض میکنم که اولا "نفوذی" فقط عنوانی است که شمایان به جهت به سفسطه کشیدن دولت و هواداران آن از استفاده میکنید مگرنه مراحل انتخاب شدن روحانی درست همان مراحلی بوده که رئیس جمهوری های قبلی آن را طی کرده اند و حتی بهتر از احمدی نژادی که میلیون ها نفر در مرحله دوم به آن اعتراض داشتند و الان هم اکثریت جمیع عقلا آن را اعتراض را تایید می کند. بعدش هم ببم جان مثل اینکه شما صعود ساعتی قیمتها را فراموش کرده اید که اکنون داد از تورم و گرانی می زنید.
حرف زیاد است و مجال کم و همینقدر برای عاقل بس

ستاریان پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 05:23

سلام
در جواب همطاف خانم باید عرض کنم تندرو از نظر من آن نماینده ی اصولگرای مجلس است که در صحن علنی مجلس، دکترصالحی را تهدید به زنده به گور شدن با سیمان کرد!
تندروها کسانی هستند که به سفارت انگلیس حمله کردند که رهبری آن را نکوهش کرد ولی دوباره به سفارت عربستان حمله کردند و بعد معلوم شد در مورد سفارت عربستان از بیرون مرزها برنامه ریزی شده بودند. اما قبل از دستگیری توسط برخی از اصولگرایان حمایت شدند و در هر دو مورد دولت جمهوری اسلامی مجبور به پرداخت خسارت شد و از نظر بین المللی لطمه ی شدید خوردیم. اگر تندروی و افراط وجود نداشت، دکتر روحانی با شعار اعتدال به میدان نمیامد و با همین شعار به پیروزی نمی رسید. افراط و تفریط وجود دارد و به تبع آن افراطیون هم هستند و خواهان بسط قدرت خویشند. آنها که به جای رسیدگی به وضع معیشت مردمء درست آنزمان که انواع قطعنامه ها و تحریمها بر علیه ملت ما وضع می شد می گفتند درود بر تحریمها و با وجود تورم سی درصدی راحت و آسوده یا ساکت می نشستند و یا چرت می زدند و می خوابیدند

همطاف یلنیز چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 19:59 https://www.instagram.com/hamtaf.yalniz/

سلام سلام
بااجازه در تکمیل سخنان شما و دوستان منم چند جمله از رهبری رو ثبت می کنم
"رهبر انقلاب، مسئولان و سیاسیون را به پرهیز از تکرار ادبیات سیاسی دشمن، به‌ویژه استفاده از تعبیر «تندرو» و «میانه‌رو» توصیه کردند و افزودند: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، بدخواهان این تعبیر را به‌کار بردند و منظور آنها از تندرو کسانی است که نسبت به انقلاب اسلامی و تفکر و اصول امام پایبندتر و مصمم‌تر هستند و مقصود آنها از میانه‌رو کسانی هستند که در مقابل بیگانگان، تسلیم و سازش‌پذیرتر هستند.
... کسانی که در داخل این تعابیر را به‌کار می‌برند باید معارف اسلامی را به‌دقت مطالعه کنند زیرا در اسلام، چنین تقسیم‌بندی وجود ندارد و میانه و وسط، به معنای «راه مستقیم» است، بنابراین در مقابل راه میانه، تندروی قرار ندارد بلکه منحرفین از صراط مستقیم قرار دارند.
در مسیر مستقیم ممکن است عده ای تندتر بروند و عده ای هم کندتر، که این اشکالی ندارد.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: در ادبیات سیاسی بیگانه، به داعش نیز تندرو می‌گویند در حالی‌که داعش منحرف از اسلام، قرآن و صراط مستقیم است."
برقرار بمانید و راضی

بزرگ چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 19:43

درود بر برادر ستاریان وقلم شیوا ایشان که فقط از حق و درستی مینویسد

دادو چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 16:08 http://dado23.blogsky.com

با سلام خدمت همساده ی بزرگوار
متن زیبایی بود ولی نسخه ی خوبی که دارویش در هیچ داروخانه ای نباشد به درد این ملت بدحال و مسموم نمی خورد !!

من بعد از خواندن این متن یاد یک عبارت بجا مانده از روزهای دور افتادم ؛ آن زمان ها که بدلیل بد بودن آمریکا ، تی وی ما هی فیلم سیاهان و سرخپوستان را می داد ... شاید نوشتن این مطلب این روزها باندازه ی گفتن مرگ بر آمریکا مکروه شده باشد ولی ایام انتخابات است و قضیه ی حکم میر نوروزی و در این چند روز همه می توانند راحت حرف بزنند !! آن عبارت شبیه و یا این بود" سرخپوست خوب ، سرخپوست مرده است !! " کسانی که شما نام بردید همگی مصداق آن سرخپوستان خوب هستند که حتی فرزندانشان هم نشان از پدر ندارند ...

بسیاری از آن سیلی خورده های قبل و حتی ترکش خورده های بعد انقلاب ، حالا در کار ساخت و ساز هستند و احیاناً تاخت و تاز به بیت المال !! البته آسیاب به نوبت ( من قضی نحبه و من ینتظر !! ) برخی ها صدایشان درمیآید و راهی حبس دنیوی می شوند و برخی زرنگ هستند و صدایشان در نمی آید و منتظر حبس اخروی هستند !!!

مریم چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 15:27

سلام
بعضی نوشته ها عجیب به دل می شینند واسه اینکه آدم می فهمه نویسنده ی این نوشته آدم صادق و رواستیه و اگه حرفی می زنه از سر درده .
با وجود رد صلاحیتهای گسترده منم روز هفت اسفند در انتخابات شرکت می کنم و به افرادی رای می دم که از نمایندگان دوره ی قبل فهیم تر - باشعورتر و بافرهنگ تر باشند... افرادی که در مجلس عربده نکشند و نعره نزنند و عدالت و حقیقت رو به خاطر منافع حزبی و سیاسی( و صد البته منافع دنیوی) قربانی نکنند.
مجلس ما به شدت نیازمند افرادی هست که پایبند به انسانیت و اخلاقیات باشند ، امیدوارم با فرستادن چنین افرادی به مجلس، یک قدم به دمکراسی نزدیک تر بشیم .

سربرگ چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 15:04

سلام . ستاریان عزیز خوبید .ای کاش سنگ این دولت نفوذی رو به سینه نمی زدی ما به جزگرانی و تورم و رکود اقتصادی چیزی از این حسن ندیدیم.

kamangir چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 11:06 http://ranandegan.blogsky.com

سلام
ممنون از جناب ستاریان و متن شیواشون نشانه ی دموکراسی در این دولت با کارهای مختلفی که انجام دادند پیداست ، نظام سلامت ، کنترل قیمتها و توافق با کشورهای جهانی و به کرسی نشاندن عقاید و خواست ایرانیان و...
اما هنوز بسیارند همان پستو نشینانی که انجام اموری همو=جون کارهای بالا را به ضرر منافع شخصی میبینند و البته که پتک دست آنهاست و اگر کسی بر خلاف میلشان صحبتی کند در عین انقلابی بودن میشود ضد انقلاب !!! من هم رای خواهم داد تا دموکراسی مثل این دو سال حداقل در حد همون حداقلهایش جاری شود . بین بد و بدتر کدام بهتره ؟؟؟

یادخاطرات چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 09:26

سلام

شما را هم انتخابات به اینجا کشاند.

تشکر

چه جمله ی زیبایی(نسل انقلاب هنوز زنده است ).....خدا راشکر

تا جریان انتخابات می شود مردم عزیز می شوند ودر آخر کار ملت پیروز است.اما با پایان گرفتن انتخابات همه چیز فراموش میشود.نسل جوان چه چیزی را باور کند....اورا برای زمانهای خاصی قبول دارند در واقع به او نیاز مندند. اما برای این نسل

چه تلاشی کرده ا ند؟؟؟؟؟؟
ما در این کشور بیکاری داریم وضع بد اقتصادی داریم...
چند سال مردم را به سمتی ودوباره چند سال بعد به سمت دیگرهل میدهند.
قدرت وثروت چقدر ارش دارد.؟؟؟؟؟؟چرا مردم باید تاوان حریص بودن جاه طلبان را تحمل کنند؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد