همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی
همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی

خبرا؟!

سلام

 

همساده ها همساده ها

شهریور هم آمد و چندی بعد سال از نیمه می‌گذرد و باز بهار و نوروز و سال جدید

حالتان چطور است؟ احوالتان چطور است؟ سردماغید؟ اوضاع روبراهست؟

خداروشکر همگی زنده ایم. پیش بسوی زندگی

دیروز آخرین مهلت ثبت نام اینترنتی دانشگاهها بود. همین دیروز خواهرزاده یادم آورد بدون آزمون با پرداخت 18000تومان، می‌توانم ثبت نام کنم البته در لیست رشته‌های گروه هنر، روزانه نبود منتهی پیام نور مشهد بد نیست.

شنیدم امسال دوستان هم سن و سال، دوباره دانشجو شده‌اند. یکی هم دانشجوی صفر است و حالا می‌خواهد دیپلمش را ارتقا بدهد

با اینکه از دوران دانشجویی‌ام راضی‌ام منتهی فعلا دلیلی نمی‌بینم باز هم بروم دانشگاه.


+در گذشته تصور می‌شد که تحصیلات در مدرسه و دبیرستان و دانشگاه، مبارزه با بیسوادی است. اما امروز در بسیاری از فرهنگ‌ها پذیرفته شده است که «مدرسه و دانشگاه» با «بی مدرک بودن» مبارزه می‌کنند و نه «بی‌سوادی»

اگر قرار باشد خودم را گرفتار درس و مشق و آزمون و استاد کنم ترجیح می‌دهم بروم در دوره های فنی‌وحرفه‌ای شرکت کنم. مدارک آنجا کارآمدتر است گویا

بروم ببینم فنی و حرفه ای مشهد چه می‌کند. (خوو با دیدن مسابقه تلویزیونیِ دستپخت، جوگیر شدم، علمی! آموزش آشپزی ببینم)

شمایان چه می کنید؟

خداییش اگر دغدغه درآمد و کسب پول نباشد چقدر راحت می‌توانیم انتخاب کنیم برنامه هایمان را برای گذران عمر.

همگی یادگیری بیشتر رو دوست داریم. یقینا شما هم ذوق می‌کنید وقتی مورد جدیدی رو فرا می‌گیرید. می‌خواهد یه ترفند مرتبط به استفاده از موبایل باشد یا روش پخت یه غذا با طعم و عطر متفاوت شایدم دوخت یه دامن توتو


راستی شما از این مجلات که جدول دارند ‌خریدید؟ مدتی قبل شنیدم حل جداول (سودوکو، کلمات متقاطع و حروف-معما و ...) به کسب رضایت بیشتر، افزایش‌ِحضورذهن و کاهش‌ِفراموشی کمک می‌کند.

اول ماه هست. بهانه‌یی خوب برای شروع یه پروژه جدید پروژه رشد در راستای کسبِ حال خوش

+یکی از گرامی دوستان برای تشویق خود به تحرک بدنی بیشتر، از نخود استفاده می‌کند

دیگری برای تغییر در سبک زندگی شروع کرده به تفکیک زباله و آموزش آن به اطرافیانش

خانم خانه‌داری هم عزم کرده شاغل بودن را تجربه کند

و آن جوانتر برای کسب حال خوب، روبروی آینه به خودش می‌گوید +"من حرف ندارم"


دو پهلوست. هم تاییدی است بر خودش هم بیان واقعیت این روزها که حرفی برای گفتن که نه برای نوشتن ندارم . من الان جلوی آینه‌ام ها

و

این چهلمین مطلب همطافیست در این سرای (پرگویی شد در عین بی حرفی)



برقرار بمانید و راضی

 

نظرات 5 + ارسال نظر
صادقی یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 22:02

سلام وخسته نباشید
می خواستم عرض کنم خدمتتان مثل اینکه سابقا دادو خان هم هر از گاهی همساده ها را به مطلبی مهمان میکردند ولی انگار مدتی است کم لطفی میکنند به ایشان بفرمایید باکی نیست اگر هر پانزده بست روزی ده دقیقه برای اونهایی که مطالب ایشون را دنبال میکنند وقت بگذارند .جای دوری نمی رود .

سلام. زنده باشید
.
نگفته پیدایشان شد

دادو شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 13:33 http://goo.gl/Mfd9tb

سلام
ایام چلگی مبارک ...
بقول شاعر : پستی که از چله گذشت به دل خوشتر نشیند !!

من مطمئن هستم که سواد چیزی جز توهم دانایی نیست ، ارباب معرفت و فهم چیزی بیشتر از مدرک دارند !!

ایشالا بعد از فراغت از کار برای درآمد ... نوبت پربار فعالیت های ما آغاز خواهد شد !!!!

سلام
ممنون
ان شاءالله (فقط امسال بازنشسته می شوید یا سال بعد یا چی؟)

علی امین زاده پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 ساعت 17:35 http://www.pocket-encyclopedia.com

حالا چرا دانشجو نشی شما؟
من که بارها شده یهویی حس کردم ویژژژژ برگشتم و الان شدم دانش آموز!

این حس دانش آموزی رو منم بارها در روز تجربه می کنم، کلی چیز! هست که هنوووز نمی دانم خوو
و گویا انگلیسی ها یه ضرب المثل دارند که میگه: گرگ دیدن مبارک، ندیدنش مبارک تر. دانشجو شدن خوبه نشدنش بهترتر

سهیلا چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 21:58 http://Nanehadi.blogsky.com

همطاف جان انگلیسی ها یه ضرب المثل دارن میگن گرگ دیدن مبارک،ندیدنش مبارک تر،دانشگاه رفتن هم خیلی خوبه ولی نرفتنش بهتره

به به..ممنون از الان به بعد از همین مَثَل باکلاس، استفاده می کنم

عطیه دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 23:15

سلام .ممنون از اینکه می نویسید وبا تلاشتان همساده ها را همچنان سر پا نگهداشته اید لا اقل پاتوقی هست که هراز گاهی سری بزنیم امیدوارم بقیه دوستان همساده ای روزی از ننوشتن پشیمان شده وباز هم مثل سابق در این جمع دوستانه بنویسند و چراغ همساده ها را روشن نگهدارند.

سلام
منم ممنون برای حضور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد