همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی
همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی

مراقب تاثیری که روی جهان می گذارید باشید

(هیتلر تنها 4 روز از چارلی کوچکتربود)


این سرنوشت ما دونفر بود که یکی دنیا را بخنده بیندازد

ودیگری به گریه  (چارلی)


پستو نوشت :

سلام ودرود بسیار خدمت همساده های عزیز

اولین آدینه و چهارمین روز از تاسیس همساده ها را تبریک عرض نموده ، ضمن اعلام حضور درجمع شماهمسایه های خوب و آشنا  برای همگی آرزوی موفقیت و سلامت و شادمانی دارم و امیدوارم در همساده ها شاهد حضور پررنگتر تان باشم .


نظرات 6 + ارسال نظر
مریم شنبه 27 دی 1393 ساعت 00:17

چقدر خندیدم به این چنگال ! نماد یونیک !!!
نمی دونم اینو بذارم به حساب خباثت شما یا به حساب حضور ذهن و زیرکی تون ؟
جناب شنگ اول می خواستم خودمو بزنم به اون راه و وانمود کنم که ندیدم چی در جواب کامنتم نوشتید اما دیدم دور از ادبه که به خاطر توصیفاتی که از اندرونی همساده ها کردید ازتون تشکر نکنم
با این دعوت شاهانه ای که از من به عمل آوردید حس شهبانو فرحی بهم دست داد ! لامصبا چه کیفی می کردند
ببم جان من خیلی بسیار زیاد دوست دارم جزء سیاهی لشکر باشم و پشت صحنه و در حاشیه فعالیت کنم دلایلم رو قبلا برای آقای ستاریان نوشتم و اگه اجازه بدید دیگه تکرارشون نکنم .
ممنون به خاطر لطف و محبت همیشگی تون

ستاریان جمعه 26 دی 1393 ساعت 19:01 http://mostafasatarean.blogsky.com/

بله اینطوریه داداش! شما بترسی و کوتاه بنویسی، من جور شما رو هم می کشم و بلند و طول و دراز مثل قصه ی حسین کرد شبستری می نویسم که حسابیه حسابی مردم آزاری کرده باشم
مریم خانم ببین منو

پس علی الحساب دستور بفرمایید بلاگ اسکای یه هفتاد هشتاد هزار
ترابایت برای پست های آتی همساده ها تدارک ببینه یک دفعه دچار مشکل نشه .

مریم جمعه 26 دی 1393 ساعت 16:14

جناب شنگ من گفتم تند تند پست نزنید اما جناب مدیر فرمودند چه کارشون دارید این وبلاگ فعلا آزمایشیه و ما دوباره و سه باره از این پستها استفاده خواهیم کرد

ما هم تمام وکمال متیع اوامر مدیریت محترم
بوده و خواهیم بود .

مریم جمعه 26 دی 1393 ساعت 16:06

سلام جناب شنگ عزیز
چه نماد جالبی برای نشون دادن هیتلر و چاپلین کشیدند (کشیدید ؟ ) عمرا کسی بتونه منو با یک نماد به دیگران معرفی کنه !
اول می خواستم بگم خوشبختانه یا متاسفانه من نمی تونم روی جهان تاثیر بذارم اما یک کوچولو که فکر کردم دیدم شاید من به خاطر میان مایگی و متوسط بودن نتونم جتی در یک ده کوره تاثیر بذارم اما ممکنه دست پرورده های اثرگذاریشون در جهان از من بیشتر باشه ...خدا کنه اگه قراره چنین اتفاقی بیفته این تاثیر مثبت باشه .
جناب شنگ خوشحالم که از این به بعد اینجا هم نوشته های خوبتونو می خونم

(همان کشیدندصحیح است)
عجب!من تاحالا فکر می کردم چنگال نماد یونیک شماست؟!
همان طور که شما نیز می دانید و به اثبات رسیده است درعالم وجود کوچکترین حرکت هر ذره ای بر کل جهان تاثیرگذاراست و اما به گمان
من حتی کوچکترین اندیشه بشری نیز میتواند تاثیرات قابل توجهی در
جهان ایجاد کند . این شکسته نفسی ها دوراز واقعیت است . دراین میان کم مایه و میان مایه و پرمایه نداریم هر عملی را بی شک عکس العملی است که شاید مستقیماٌ بر فاعل تاثیرنگذارد اما با تاثیر درجهان هستی درنهایت فاعل نیز کم یا زیاد تحت تاثیر واقع خواهدشد.
خواهش می کنم وسپاس از نظر لطفتان . شنگین کلک درگذران بازنشستگی بود که نامه دعوت سردارفاتح جنگ های چایدران به دستش رسید و به رسم برادری دیرین به دیده منت دعوت را اجابت نمود . حال ازاندورنی همساده ها برایتان بگویم که محض خاطرمبارک شما فرش های قرمز گسترده اند و عود و عنبر و مشک در فضا پراکنده طاق نصرتها برافراشته و اطعمه و اشربه بسیارتدارک دیده اند
و بر در و دیوار به خط خوش حضور نزدیک شما را بشارت میدهند .
درهفته ای که رفت همه از حضورشما صحبت می کردند و منتظر نزول
اجلال وتکیه زدنتان بر تخت مرصع فرماندهی هستند . به دستور مدیر وبلاگ چنان بارگاهی دراین سرای برایتان ساخته اند که چشم همه
کاتبان بدان خیره مانده است . امید که هرآیینه منت نهاده با تشریف فرمایی خود جمع نویسندگان را به فیض اکمل رسانید که بی حضورتان
گویی یکی از ارکان همساده ها استوار نخواهد شد.

ستاریان جمعه 26 دی 1393 ساعت 15:10 http://mostafasatarean.blogsky.com/

سلام
خوشحالم که با این مختصر اسباب کشی شما، یکی دیگه از اتاقهای خانه ی همساده ها، مصفا شد و بوی زندگی گرفت.
افراد مشهور با به قول امروزی ها، سلبریتی ها تاثیری بزرگ روی دنیا دارند که من اتفاقا امروز می خواستم راجع به اونها بنویسم.
امیدوارم به زودی روزی برسه که وبلاگ همساده ها، سلبریتی عالم وبلاگستان شود

علیک سلام
و سپاس از خوش آمدنویسی شما
من نیز باآرزوی رونق همساده ها آمده ام
امید که چنین شود .

امیری جمعه 26 دی 1393 ساعت 12:55 http://abamiri.blogfa.com/

سلام
مختصر و مفید ... به قول معروف ..خیر اکلام ما قل َ و دلَ...شما با تشدید بخونید ..!!!!

علیک سلام و سپاس از ابراز لطفتان
راستش این طور که سردسته جماعت بانوان تحدید کردند که تندتند
پست در نه و کنید . خوب من هم ترسیدیم بیش از این قلم بگردانم .
امید که تاثیرات "همساده ها" بر جامعه کوچک وبلاگی ما خوب باشد
و صمیمیت ها و محبت هارا افزون کند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد