همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی
همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی

یک سفر تجربه,یک مسیر خاطره...

سلام...

دقیقا اخرین روز ابان سال 89 بود که ... برای اولین بار وبلاگ ساختم ... و به عنوان اولین پست نوشتم که .... نمیدونم میخوام با این وبلاگ چه کنم... یا دراون چی بنویسم ... و در انتهای این مسیر منتظر چی باشم ...اما دوست دارم که  این راه را هم تجربه کنم ... راهی که درست یک سال  بعد به انتها رسید و وبلاگ  " در به در" .... برای همیشه خاموش شد.... ولی این سفر یکساله برای من تجربه ای تازه , جالب, هیجان انگیز  و دوست داشتنی بود ... که باعث شد با دوستانی بهتر از آب روان ...آشنا بشم و کلی خاطره ی زیبا  در چمدان حافظه ام .... سوغات بیارم ...

و حالا یک بار دیگه ... مواجه شدم با یک تجربه  نو... تجربه  نوشتن در وبلاگ گروهی .... و مطمئن هستم که این سفر جدید ... با وجود داشتن همراهانی ارزشمند چون شما بزرگواران .... قاب های کم نظیر دیگه ای .... به طاقچه ی  خاطرات من اضافه می کنه ...

امیدوارم همه از طی این مسیر .... در کنار هم ...لذت ببریم ....



نظرات 7 + ارسال نظر
sara سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 22:14 http://1darbedar.blogfa.com

سلام...

بسیار سپاسگزارم از شما بزرگوارن که ابراز لطف کردید ...

و یک تشکر ویژه از مریم بانوی عزیز بابت این همه مهر و لطف ... .... اما بسیار مشتاقم که شما را هم در جمع نویسندگان این وبلاگ ببینم که ... حقیقتا به همین طمع خود را به جمع بزرگان تحمیل کردم !...
و اما بعد ...
اگرچه همیشه از تفکیک های جنسیتی و وارد شدن به این نوع بحث ها گریزان بوده و هستم ... و همه انسان ها را به چشم تنها " انسان " دیده ام نه مردها و زن ها .... اما سخن جناب امیری چنان به چشمم غیر منصفانه آمد که ... اعتراض را واجب کفایی دانستم
با نگاهی به اسامی نویسندگان حاضر وبلاگ ...خودتان قضاوت کنید که نسبت 7 به 2 ی موجود ... به نفع جمعیت نسوان است یا (به برکت مدیریت مردانه ی حاضر)... به نفع اخوان!!!؟
سارا نوشت : دوستانی که با نوشته های بنده در " در به در" ... آشنا هستند ... به یقین می دانند که ....قلم بنده بیشتر به نگارش طنز گرایش دارد ... لذا امید وارم سطور فوق را با همین نگاه , بخوانید ...

عبدالحسین فاطمی سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 08:26

سلام و خیر مقدم
امیدوارم روزهای خوشتر تازه ای رو اینجا تجربه کنید

امیری دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 18:00 http://abamiri.blogfa.com/

سلام
خوشحالم که همسایه دیگری به جمع محله نوبنیادمان اضافه شد ..ولی می ترسم جمعیت نسوان گوی سبقت را از اخوان بربایند چنان که این روزها در خیلی از حوزه ها اینگونه شده .. نگید مرد سالار فکر می کنم ها !!! یه کمی قدیمی ام !!

مریم دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 15:06

سلام سلام صد تا سلام به سارا خانم عزیز
من به طور کاملا اتفاقی وبلاگ در به در رو کشف کردم و بعد از خوندن چند تا از پستهای این وبلاگ ، کلی افسوس خوردم که چرا شما این وبلاگ پرطرفدار و پربازدید رو تعطیل کردید و دیگه نمی نویسید
وقتی آقای ستاریان این وبلاگ گروهی رو ایجاد کردند براشون نوشتم : من یک نویسنده ی خلاق و هنرمند سراغ دارم فقط خدا کنه مشکلی برای حضور در اینجا نداشته باشند .
دیروز که کامنتتون دیدم و فهمیدم قبول کردید در جمع نویسندگان این وبلاگ باشید کلی ذوق کردم
با اینکه خیلی دوست دارم نوشته های در به در رو بخونم اما تا الان فرصت نشده برای همین خیلی خوشحالم که از این به بعد نوشته های زیباتون رو اینجا می خونم

ستاریان دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 13:53 http://mostafasatarean.blogsky.com/

سلام
خیلی خیلی خوش اومدید و امیدوارم با شناختی که از نوشته های خوب شما پیدا کردم در کنار هم و با کمک هم بتوانیم وبلاگی خاطره انگیز و گرم و صمیمی درست کنیم

شنگین کلک دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 13:10 http://shang.blogsky.com

سلام و عرض ادب و خیرمقدم خدمت سارا بانو
و اظهار بسی خوشبختی و شعف که دوران دربه دری
به پایان رسید و باز می توانیم شاهد شاهکارهای شما
در این وبلاگ گروهی بوده وافتخار همکاری باشما را
داشته باشیم .

سهیل دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 12:59 http://sobhebahary.blogfa.com/

و من مطمئنم که در این مسیر خاطرات خوبی به یادگار خواهیم برداشت .
خوشحالم از آشنایی با شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد