همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی
همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی

آغازی مجدد

ای خالق بی مدد و ای واحد بی عدد، ای اول بی هدایت و ای آخر بی نهایت ،ای ظاهر بی صورت و ای باطن بی سیرت ،ای حی بی ذلت، ای معطی بی فطرت و ای بخشنده بی منت، ای داننده رازها، ای شنونده آوازها، ای بیننده نمازها ، ای مهربان بر خلایق، عذرهای ما بپذیر که تو غنی و ما فقیر و بر عیب های ما مگیر، که تو قوی و ما حقیر، از بنده خطا آید و ذلت و از تو عطا آید و رحمت

بعد از چند سال که از تعطیلی وبلاگ از فرش تا عرش میگذرد فکرش را هم نمیکردم که دیگر سمت نوشتن و پست گذاشتن بروم. اما با شناختی که دورادور از این جمع صمیمی داشتم با دعوت آقای ستاریان باز همان حس قدیمی را در درونم تجربه کردم . امیدوارم حضوری مفید و موثر داشته باشم و درکنار دوستان و اساتید شاگردی کنم و بیاموزم

خدایا چنان کن سرانجام کار   تو خشنود باشی و ما رستگار

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 09:45

سلام
خوش آمدید
خوش به حالتون . شما چطوری می تونید وبلاگتونو تعطیل کنید و نت رو ببوسید و بذارید کنار ...اونم برای چند سال !
من چند بار خواستم برم اما هر بار بعد از مدت کوتاهی برگشتم
خوشحالم که در وبلاگ گروهی با شما و نوشته هاتون بیشتر آشنا می شم

سلام و درود
ممنون از لطفتان
البته در آن شرایط آقا مصطفی هم با آن پشتکارشان عطای نوشتن را به لقایش بخشید
شما قلمتان پویا و نویسا هستش که نتوانستید و ان شا الله همیشه همینطور باشد و بنویسید و ما هم در این میان شاگردی این محفل را بکنیم

همطاف یلنیز چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 08:26 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
" از بنده خطا آید و ذلت و از تو عطا آید و رحمت"
به به ... بزرگان گفته اند: دوستهای مختلف ولی محترم داشته باش.
خوشحالم از آشنایی تان همساده

سلام
ممنون از محبتتان
البته همانطور که گفتم من دورادور با نوشته هایتان آشنا بودم . ان شا الله بتوانم در کنار دوستان حضوری مفید داشته باشم
با سپاس

مصطفی ستاریان سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 21:16 http://mostafasatarean.blogsky.com/

سلام داداش.
خیلی خیلی خوش اومدی و با حضورت خیلی خوشحالم کردی. دو روزی بود که منتظرت بودم.
عجب تحمیدیه ی زیبایی از خواجه عبدالله انتخاب کردی برای شروع نوشتن هات.
ان شاءالله که خدا رو توی زندگی و این وبلاگ در نظر بگیریم و خدا از همه ی ما راضی و خشنود باشه

سلام به داداش گلم
شما همیشه من را شرمنده محبت خودت کرده ای فقط میتوانم بگویم مخلصتیم داداش
دیدم برای مطلب اول چه چیزی بهتر از یاد دوست و چه کلامی زیباتر از مناجات پیر هرات

شنگین کلک سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 19:03 http://shang.blogsky.com

سلام و عرض ادب خدمت جناب علایی عزیز
خوبی داداش ؟ارادتمندیم بسی بسیار زیاد
خیلی خوشحالم که شما هم تشریف آوردید
البته اینجا دوستان فعال کم نیستند اما این طور که می بینم
داداش مصطفی نظر خاصی نیز به بازنشستگان وبلاگی
داشته اند و حالا چطور توانسته اند هریک را راضی به حضور
دراین محفل و باز برگیری قلم هاشان کنند الله اعلم .

سلام و سپاس خدمت دوست خوبم
ممنون از لطفتان . آمده ام کنار بزرگانی مثل شما شاگردی کنم و این میسر نبود مگر با محبت دوست خوبم آقای ستاریان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد