همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی
همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی

پسر آسمان


این روزها سخت درگیر ساخت فیلم "پسر آسمان " هستم .

سال ها بود فکر نوشتن فیلمنامه اش اذیتم می کرد تا اینکه به لطف خدا و دعای خود شهید " مرحمت بالازاده" نوجوانی که در  14 سالگی و بعد از شرکت در 6 عملیات به شهادت رسید تموم شدو الان فصل اول فیلم تصویربرداری شده امروز ساعت 15 با اهنگساز جلسه دارم (یکی از 3 نفر برنده جایزه  جهانی موسیقی مولانا) و قرار هست فصل اول فیلم را ببیند و موسیقی های فیلم جانمایی بشه  ؛ جسارتا شعر ترانه ای رو که آقای بهمن بصیری از شاگردان عالیم قاسم اف خواهد خواند برای تیتراژ هم از قلم این کمترین چکیده که اگه فرصت شد می ذارم همینجا تا بخونید دعا کنید بتوانیم کارها رو تا 22 اسفند تموم کنیم ( البته بعید به نظر می رسه ) !!

این شهید در جزیره مجنون و عملیات بدر به شهادت رسیده اینا رو به این خاطر گفتم که اولا دلیل غیبتم معلوم بشه و ثانیا از دوستانی که خاطره دارن ازا ین منطقه خواهش کنم در موردش حرف بزنن.

فصل دوم فیلم بازسازی بخشی از هور العظیم و نیزارهای جزیره مجنون هست که خوشبختانه لوکیشن اش را در اردبیل پیدا کرده ام و از اول هفته بعد تصویربرداریش شروع میشه .

امیدوارم دعا کنید و غیبتهایم را بخشید

نظرات 9 + ارسال نظر
علایی سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 17:44

سلام
ان شاالله که همه چی بر وفق مراد پیش برده و در کاری که شروع کرده اید موفق باشید

شنگین کلک سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 17:06 http://shang.blogsky.com

سلام و خسته نباشید
برایتان آرزوی موفقیت دارم
مطمئناً که حاصل کار بسیار زیبا و دیدنی خواهد بود .

ستاریان سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 13:33 http://mostafasatarean.blogsky.com/

من اینجا:
http://mostafasatarean.blogsky.com/1393/01/31/post-210
و اینجا:
http://mostafasatarean.blogsky.com/1393/01/31/post-211
از خاطراتم توی جزیره مجنون نوشتم
دیروز شارژ اینترنتم تمام شد و الان مجبور شدم با دایال آپ بیام

ستاریان سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 13:26 http://mostafasatarean.blogsky.com/

سلام
خسته نباشید و خدا قوت
اگر خدمتی از دستم بر بیاد برای شهدا و به خصوص این شهید دریغ نمی کنم

sara سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 11:42 http://http:/

سلام...

اسطوره هایی که جناب شنگ در پست آقای ستاریان بهش اشاره کردند.... همین ها هستند.... اینهایی که امثال من از درکشون عاجز هستیم ...

و برای زنده ماندن نام و یاد و راه این اسطوره ها ... کسانی مانند شما باید دست بکار شوند... و به قول دکتر شریعتی ...کاری زینبی کنند....

دستمریزاد و خدا قوت ...

امیری-عبدالرسول سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 00:10 http://abamiri.blogfa.com

سلام
خسته نباشید و خدا قوت
خوشا بر حالتان با این کار بخشی از دینی که به حماسه سازان دفاع دارید را ادا می کنید.
اگر کمکی از دست این جانب برمیاد در خدمتم

سلام
ممنون از لطف تان
مشتاقانه اماده استفاده از تجارب دوستان هستم

ناهید دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 19:51

سلام
خسته نباشین جناب فاطمی
آرزو دارم که همیشه در هر قدمی که برای رشد فرهنگ و آگاهی انسانها بر می دارین ، موفق و موید باشین
فکر کنم داداش ستاریان عزیز در مورد خاطرات جنگ بتونن به شما کمک کنن ...
روح شهید مرحمت بالا زاده و همه ی شهدا شاد و قرین رحمت باد

سلام بر ناهید خانم عزیز
تشکر بابت دعای خوبتون
فکر کنم سردار مصطفای ما سرشون شلوغه که کامنت نذاشتن والا مگه میشه که از اونهمه اندوخته رزمندگان عزیز چشم پوشی کرد ؟

همطاف یلنیز دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 19:18 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
.
منم براتون آرزوی موفقیت دارم
قسمتی از وصیت نامه این شهید:
یعنی هر کس که شهید می شود خوش به حالش که با شهدا همنشین می شود. و از تمام همسایه ها و از هم روستایی هایمان می خواهم که اگر از من سخن بدی شنیده اید و کارهای بدی دیده اید حلال بکنید. و برادرانم اسحله ام را نگذارند در جا بماند و خواهرانم با حجاب با دشمنان جنگ کنند. خدایا تو را قسم می دهم که اگر گناهانم را نبخشی از این دنیا به آن دنیا نبر.
.
روحش شاد و یادش گرامی بادا

سلام
تشکر می کنم از محبت شما
دست خط شهید رو دارم
واقعا جای تعجب داره اونهمه معرفتی که این نوجوانان داشته اند

مریم دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 18:46

سلام
روح شهید مرحمت بالازاده شاد
- در یک برهه از زمان ( زمان انقلاب و زمان جنگ) نوجوانان ما خیلی رشد کردند ، من یک نوجوان 16 ساله رو زمان انقلاب دیدم که چند برابر همسن و سالهاش می فهمید .
- معلومه کاری که دارید انجام می دید کاملا حرفه ایه . اینو از وسواس و دقتی که برای انتخاب آهنگساز دارید می شه فهمید .
- ان شاءالله بتونید یک فیلم ماندگار و اثرگذار بسازید که برای تماشاچی ملموس و باورپذیر باشه .
برای شما و دست اندرکاران ساخت این فیلم آرزوی موفقیت دارم

سلام بر مریم خانم
دقیقا این فرمایش شما رو قبول دارم
من موندم که اینا کی بوده اند
شهید بالازاده رو به خاطر جثه کوچیک و سن کمش نمیذاشتن بره جبهه
اونموقع آقای خامنه ای رئیس جمهور بوده اند
از روستای دور افتاده ای در شهرستان گرمی پا میشه میره نهاد ریاست جمهوری و از رئیس جمهور دستخط می گیره !!
استدلالش هم واقعا عجیبه
به رئیس جمهور میگه به روحانیا دستور بدین دیگه روضه حضرت قاسم نخونن
ایشون با تعجب میگه چرا مگه چی شده ؟
میگه : من همسن حضرت قاسم هستم اگه من اجازه ندارم برم جبهه پس روضه حضرت قاسم خواندن هم درست نیست !!!
همونجا دستخطی به شهید میدن که همیشه تو جیبش بوده و به تمام نقاط خطوط مقدم اجازه تردد داشته !

واقع اینا کی بودن ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد