همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی
همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی

2 شعر کوتاه

دلتنگی 
خوشه انگور سیاه است ...
لگد کوبش کن ....
لگد کوبش کن ...
بگذار ساعتی سر بسته بماند ...
مستت می کند اندوه ...

(شمس لنگرودی)

در تو پیامبریست
که لب هایش شفابخش روزگارند
و چشمهایش شقُ القمر آفرینش 
دین تو عشق است
و من مؤمن به عشق تو
و شعر های من کتاب هدایت توست
برای آنها که
در کلامشان گاهی
تازیانه می روید 

(کامران فریدی)

نظرات 8 + ارسال نظر
عبدالحسین فاطمی یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 09:30

سلام
من موندم انگور به اون خوبی رو وقتی بهش جفا می کنند و لگد کوبش می کنن و لهش می کنن تازه اونی میشه که اون طرف بخاطر به دست آوردنش لگدمالش کرده !!!

به انگور جفا میشه ولی در عوض همون کسی رو که بهش جفا کرده سرمست می کنه ؟!؟!!؟

واقعا سری هست در این قضیه هاااا/؟؟

شنگین کلک شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 22:57 http://shang.blogsky.com

سلام
و سپاس از حضور و انتخاب شعرهای زیبا
برایتان آرزوی موفقیت و شادمانی دارم .

مریم شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 22:34

سلام
شعرهایی که شما انتخاب می کنید با آدم حرف می زنند
اما قبل از اینکه شعرهاتون با ما حرف بزنند ما می فهمیم شما امروز خیلی کار داشتید برای همین مجبور شدید از شعر استفاده کنید ( من اعتراف می کنم که نوشته های خودتونو بیشتر از قشنگترین شعرها دوست دارم ! )
ممنون که با وجود مشغله و گرفتاری غیبت نکردید و با زدن پست اعلام حضور کردید

نیلوفر شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 20:20 http://niloofar30.mihanblog.com/

سلام همساده ها
خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
مطالب خیلی خوبی کار کردید موضوعات وبتون رو متنوع ترکنین خیلی بهتره
پیش منم بیا منتظرتم

ناهید شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 19:28

سلام
شعرهای انتخابیتون واقعا زیباست
ممنونم واقعا، امیدوارم همیشه مستِ شادی باشید

همطاف یلنیز شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 19:17 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
منم ممنونم برای ثبت حضورتان
و

من،
و دلتنگ،
و این شیشه ی خیس.
می نویسم،
و فضا...

یک نفر دلتنگ است....

یادخاطرات شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 19:13

سلام

بیا و مرا ببر

دیگر نه آفتاب گُر گرفته زبانم را روشن می کند

نه بال‌بال شب پره ای جانم را می شکافد

و نه شبنمی در قلبم آب می شود.

بیا

دستم را بگیر

و خرده ریز این کلمات تباه شده را

از پیشم جمع کن.



"شمس لنگرودی"

ستاریان شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 19:10 http://mostafasatarean.blogsky.com

سلام
ممنون برای شعرهای انتخابی که هر دو عالی هستند
وقتی توی گذاشتن مطلب قدری تاخیر بوجود اومد خیلی نگرانتون شدم و خدا رو شکر که حتا با گذاشتن این چند بیت، احتمالا با وجود گرفتاری، اعلام حضور کردید و نگذاشتید توی انتشار هر روز، یک مطلب، وقفه ای به وجود بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد