همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی
همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی

بلاگفا و اسکای...

سلام

امروز نوبت همساده هاست اما چون همساده های عزیزمون مطلبی ارسال نکردند، من (مریم - راز نهان) این پست رو برای امروز همساده ها نوشتم .


اولین وبلاگمو تو بلاگفا درست کردم، بهتره بگم تمام وبلاگهامو تو بلاگفا درست کردم! برای همین می شه گفت من تو عالم مجازستان، یکه شناس بودم و به جز بلاگفا هیچ وبلاگی رو قبول نداشتم!(درست مثل کسی که در شهر یا روستایی به دنیا میاد و تا اخر عمر پاشو از دیارش بیرون نمی ذاره و فکر می کنه زادگاهش قلب عالمه! )

شوخی شوخی با اسکایی ها به خاطر شکلکهای وبلاگشون، کَل کَل می کردم و به خاطر محدودیت حروف کامنت دونی پرشین بلاگی ها، سر به سر این دوستان عزیزمون می ذاشتم! (آخه وضع اونا از بلاگفا هم بدتره ) .

در این بین نه شکلکهای زیبای پرشین بلاگ رو می دیدم و نه حُسن های بلاگ اسکای رو! ( و جالب اینکه همه مون، منع کسانی رو می کنیم که جزم اندیش اند و به جز فکر و عقیده ی خودشون، تفکری رو قبول ندارند! خب لاید این آدمها هم مثل من، حاضر نیستند از پوسته ی خودشون بیرون بیان و دنیا رو از یک دریچه ی دیگه نگاه کنند! )

یکی از بزرگترین عیبهای بلاگفا از نظر من محدودیت 2000 حرف کامنتها بود و اشکال دیگه ش نداشتن شکلک در بخش پاسخ دهی به کامنتها بود.

دوستانی که به کامنتها جواب نمی دن، احتمالا متوجه این دو اشکال بزرگ نشدند، ولی من چون به کامنتها جواب می دادم ( اونم نه جواب سَرسَری ) این مسئله برام عذاب الیم بود!

بارها پیش می آمد که دوستان کامنتهای طولانی می نوشتند و من به خاطر محدویت 2000 حرف، مجبور بودم جوابها رو در کامنتی مجزا بنویسم، ضمن اینکه باید تمام شکلکها رو هم دستی وارد می کردم، به عنوان مثال باید می نوشتم [قلب شکسته] 

موقعی که می خواستم برای دوستان بلاگفایی کامنت خصوصی بذارم، این محدودیت 2000 حرف بیشتر به چشم می آمد، چون باید تعداد خطها رو می شمردم و به صورت چشمی، کامنتمو به کامنتهای 2000 حرفی تقسیم می کردم و بعد شماره گذاری و ارسال می کردم!

این مشکلات رو وبلاگهای اسکای نداشتند و ما می تونستیم تو قسمت نظرات این وبلاگها، هر چقدر دلمون می خواست بنویسیم و مدیران این وبلاگها هم بدون هیچ محدودیتی به کامنتهای طولانی ما جواب می دادند.

با اینکه من معایب بلاگفا و محاسن اسکای رو می دیدم، اما نمی دونم چرا نمی تونستم با اسکای کنار بیام! (خب من 8 سال با بلاگفا کار کرده بودم و دلیلش مطمئنا چیزی به جز عادت نبود)

روز هیجدهم همین ماه، وقتی من برای اولین بار از داحل مدیریت اسکای به کامنتهام جواب دادم، متوجه ی یک مزیت دیگه اسکای شدم، بخش پاسخ به کامنتها در اسکای، شکلک داشت و نیازی نبود که من شکلکها رو دستی بنویسم!

همون روز یکی از دوستان خوبمون (ناهید عزیز ) برای من دو تا کامنت مشابه و یکسان گذاشت و من به تصور اینکه یک کامنت دو بار ثبت شده، کامنت دوم رو حذف کردم. همون موقع ناهید نوشت: "من کامنت دوم رو ویرایش کرده بودم و باید کامنت اولم حذف می شد!"...به خاطر اشتباهی که کرده بودم شرمنده شدم، اما کاری نمی تونستم بکنم.

شب وقتی داشتم قابلیتهای اسکای رو بررسی می کردم، دیدم کامنتهای حذف شده ، صحیح و سالم تو قسمت زباله اند و جالب اینکه این کامنتها ، امکان بازیافت هم داشتند! با استفاده از این قابلیت، کامنت حذف شده رو برگردوندم سر جاش و از خجالت ناهید جان در آمدم!

... فکر نکنید من به محض اینکه چشمم به اسکای افتاده، جوگیر شدم و بعد از عمری تو بلاگفا نوشتن، نمک خوردم و نمکدون شکستم! برای اینکه ثابت کنم  اینطور نیست، در ادامه، چند مورد از مزایای بلاگفا و معایب اسکای رو هم می نویسم.

محاسن بلاگفا: -  اکثر دوستان مون در بلاگفایند و به محض اینکه آپ می کنیم، همه شون از طریق خبررسانی در بخش وبلاگ دوستان، می فهمند آپ کردیم و بهمون سر می زنند.

- به نظر من شکلکهای بلاگفا از شکلکهای اسکای قشنگتره.

معایب اسکای: تعداد کاربرانش خیلی کمه و ما بلاگفایی ها یک جورایی اینجا احساس غریبی می کنیم.

- شکلکهای اسکای زیاد قشنگ نیست.

- شکلکهای اسکای، 2 سری هستند و این 2 سری شکلک، در یک جا جمع آوری نشدند.

- بارها شده کامنتی رو ارسال کردم، اما پیغام داده کد رو اشتباه وارد کردی، در نتیجه مجبور شدم صفحه رو رفرش کنم تا بتونم کامنتمو ارسال کنم.

 

پی نوشت : 


1- شما هم اگه مورد دیگه ای به ذهنتون می رسه بنویسید.

2- این پست به منزله ی پایان کل کل کردنهای ما بلاگفایی ها، با اسکایی ها نیست! 

- تمام پستها و کامنتها و در یک کلمه تمام خاطرات من در بلاگفاست، بنابر این حتی اگه اسکای بهترین سرویس رو به کاربرانش ارائه بده من یکی چاره ای ندارم جز اینکه تو بلاگفا بمونم. (راستی اگه بلاگفا کن فیکون بشه، تکلیف پستها و کامنتهامون چی می شه ؟)

3- با اجازه ی آقای ستاریان و جناب شنگ من دوست دارم در پایان این پست، یک موضوع دیگه رو هم با شما دوستان خوبمون در میون بذارم :

مدیران عزیز وبلاگ همساده ها، طبق برنامه ریزی قبلی، روزهای دهم و بیستم و سی ام رو به نوشته های همساده ها اختصاص دادند. با توجه به اینکه دوستان به هر دلیل از این طرح استقبال چندانی نکردند، به نظر من باید برای این روزها فکر دیگه ای کرد. شما چه پیشنهادی برای پر کردن این روزها می دید؟

نظرات 13 + ارسال نظر
علی امین زاده چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 07:37 http://www.pocket-encyclopedia.com

من از این شکلک بلاگ اسکای خیلی خوشم میاد:
اصلاً انگار خود الهه ی عشقه!

خیلی جالب بود...از این به بعد هر وقت به این شکلک نگاه کنم یاد حرف شما می افتم

عبدالحسین فاطمی سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 07:32

سلام
ماشاء الله همه مفصل معایب و محاسن هر دو سیستم رو فرمودن و من دیر رسیدم

سلام
خوبید ؟
نه ببم جان ! معایب و محاسن این دو سیستم به طورکامل بیان نشده .
باید با این دو سیستم کار کرد تا به عیبها و حسن هاشون پی برد

شنگین کلک دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 03:41 http://shang.blogsky.com

با سلام و تشکر از مریم بانو که امروز محله را از سوت وکوری به در آوردند . حیف که من هم خیلی خیلی خسته و بیخوابم و فردا هم کلی کاردارم . و الا دوست داشتم بیشتر درمورد موارد ذکر شده بنویسم اما خیلی خلاصه خواستم یادآوری کنم که بعضی از موارد مذکورمربوط به امکاناتی است که سایت وبلاگی دراختیار قرارمیدهد مثلا حفاظت و امنیت اطلاعات ثبت شده در وبلاگها یا محدودیت تعداد حروف در کامنت ها . و بعضی دیگر مربوط به قالب های انتخابی ما می شود . مثلا اینکه کد حفاظتی تائید نمیشود عموماً مربوط به چند قالب می شود و دردیگر قالب ها این مشکل نیست یا فعال بودن شکلک ها یا اینکه مجبورباشیم اسم آنها را تایپ کنیم باز مربوط به قالب انتخابی می شود و الا در بلاگفا هم میتوان با چند خط برنامه نویسی در قالب این امکان را فعال کرد . همانطور که در اسکای هم با تغییراتی در برنامه های قالب ها می توان ویدئو و موزیک داشت . اما بنظر من بهتر است با همه امکانات آشنا باشیم و سایت های وبلاگ نویسی مختلف را بشناسیم . چرا که عموماً ذهن آدمی به آنچه که عادت پیدا می کند علاقمند می شود و تغییر برایش سخت است و این یک نقطه ضعف است . این روزها شاهدیم که بسیاری از پدرماردها و پدربزرگ ها و مادر بزرگها همچنان هیچ علاقه ای به استفاده از وسایل جدی مانند موبایل یا ریموت کنترلر ها ندارند و برای بسیاری کارها هنوز هم علاقه به استفاده از روش های قدیمی دارند اگر انسان یا بطور کلی هر موجود زنده ای نتواند خود را به تغییرات محیط اطرافش هماهنگ کند محکوم به نابودیست و این خوکردن به رفتارهای تکراری و عادات است که بعضاً انسان ها را از پیشرفت باز می دارد .
درمورد عدم استقبال و خالی ماندن این روزهای تینیجری بنظر من علت اصلی عدم شناخت وبلاگ همساده ها است یعنی وقتی همساده ها شناخته شده نباشد قبل از تمایل اصولا اطلاعی دردست نیست که کسی بخواهد برایش مطلبی ارسال کند . و این شناختن در اثر ارتباطات و رفت و آمدهای بین وبلاگی حاصل می شود که متاسفانه اعضاء این وبلاگ اینقدر گرفتاری های شغلی و زندگی دارند که همین قدر که سر وقت پست خودشان را آپ کنند هنربزرگی کرده اند تا چه رسد که به وبلاگ های دیگر سربزنند و تاز بخواهند بجای آدرس وبلاگ شخصی شان آدرس همساده ها را معرفی کنند !
اما به هرحال با همه این تمهیدات ممکن است بعضی روزها خالی بماند و می توان برای چنین روزهایی به پیشنهادات خوبی فکر کرد . شاید برگزاری نوعی مسابقه ؟!

سلام جناب شنگ
ممنون و سپاسگزار که در اوج خستگی و کم خوابی این کامنت طولانی و پربار و آموزنده رو نوشتید
نمی دونستم ذلیل ثبت نشدن کد ، قالب وبلاگه .
در مورد ویدئو و همینطور امکانات آپلود و دانلود ، اسکای یک قدم از بلاگفا جلوتره .
با مطالبی که در ارتباط با "عادت" نوشتید صددر صد موافقم .می دونید که مسئولین ما اکثرا مسن هستند و پا به سن گذاشتند ...من مسئولینی رو می شناسم که به خاطر وابستگی به عادات قدیمی ، حاضر نیستند همگام با تغییرات حرکت کنند مثلا یکی از مسئولین حاضر نیست سراغ اینترنت و کامپیوتر بره و در توجیه این کار اشتباهش می گه "من علاقمند به سنت هستم ! برای همین دلم می خواد با کاغذ و قلم و کتاب دمخور باشم ."
متاسفانه تعدادی از همکاران فرهنگی هم به خاطر وابستگی به عادات قدیمی و موندن در زمان گذشته ، از دانش آموزانشون عقب موندند .
- من همیشه افسوس می خورم که چرا وبلاگ پربار همساده ها ناشناخته مونده .البته می دونم که دیر یا زود این وبلاگ با وجود نویسندگان خوبی مثل شما و دوستان عزیزمون ، جای خودشو بین وبلاگها باز می کنه و سری تو سرا در می آره
- منظورتون اینه که سه تا مسابقه در ماه داشته باشیم ؟ زیاد نیست ؟ در ضمن مسابقه جایزه می خواد فکر جایزه شو کردید ؟
الان دیدم بزرگ عزیز هم موافقت شونو با جایزه اعلام کردند بریم ببینیم نظر بزرگ چیه ؟

ستاریان یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 22:20 http://mostafasatarean.blogsky.com/

سلام
حیف که خیلی خیلی خسته و بیخوابم و فردا هم باید برم سر زمین. والا اونقدر از محسنات بلاگ اسکای می گفتم که همگی فورا دست از بلاگفا بردارید و دست به دامان بلاگ اسکای بشید و حتا بهش دخیل ببندید

سلام
خسته نباشید خدا پشت و پناهتون باشه ...دعا می کنم خیلی زود کاراتونو سر و سامون بدید و برگردید سر خونه و زندگیتون :. البته می دونم که شما بیشتر دوست دارید سر زمین باشید
ببم جان شما چی می خواید بگید که من نگفته باشم ؟

sara یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 21:32

سلام...
راستش برام خیلی جالبه که ...کسانی ....اینقدر روی بلاگفا... یا بلاگ اسکای ... یا هرمحیط وبلاگ ساز دیگه.... تعصب دارن!

احتمالا در چنین مواردی قدرت درکم خیلی پایینه... مثلا اصلا نمی تونم کسانی را که.... بطور تعصبی ....طرفدار قرمز یا آبی (فوتبال) هستند ...درک کنم!

برای من خیلی مهم نیست که ... سایت وبلاگ ساز چی هست... یا وبلاگ دوستانم در چه محیطی درست شده.... به قول جناب امیری مهم متنی است که خونده میشه... یا می نویسم....
من هم وبلاگ نویسی را در بلاگفا شروع کردم... ولی فعلا بلاگ اسکای را ترجیح میدم... بزرگترین مزیت بلاگ اسکای از نظر من اینه که ... موضوع فیلترینگ درش وجود نداره (یا حداقل خیلی کم رنگه!)... حالا اگر یکسری کاستی های فنی هم داره... بخاطر آزادی بیانی که میده.....مهم نیست!

سلام
سارا جان به نظر من نمی شه طرفداری از اسکای و بلاگفا رو با طرفداری از تیمهایی مثل استقلال و پرسپولیس یکی دونست .
اگه یک نفر از من بپرسه خونه ی ویلایی و حیاط دار رو می پسندی یا خونه ی آپارتمانی رو ؟ من با قاطعیت می گم خونه ی ویلایی رو دوست دارم چون دلم باغچه و حیاط و ...می خواد و تو این خونه ها در مقایسه با محدودیتهایی که آپارتمان داره ،احساس راحتی بیشتری می کنم .
به نظر من طرفداری دوستان از سرویس دهنده های وبلاگها یک چیزی تو همین مایه هاست
مدیریت بلاگفا جمع و جور و منظمه و کاربر رو گیج و ویج نمی کنه جای همه چی مشخصه و لازم نیست آدم دنبال چیزی بگرده و چه بسا بعد از کلی گشتن پیداش نکنه !
من فکر می کنم تنها دلیل طرفداری و اشتیاق دوستانمون همین مسئله باشه .
در مورد فیلترینگ خیلی عجیبه اگه اسکای مصونیت داشته باشه چون این سرویس دهنده هم فارسیه و قطعا تابع قوانین کشورمونه (بر خلاف ورد پرس )
ممنون برای نظرات متفاوتتون ...قرار نیست ما همیشه همدیگه رو تایید کنیم و دیدگاههامون شبیه همدیگه باشه

امیری-عبدالرسول یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 20:00 http://abamiri.blogfa.com

سلام
به نظر من مهم ترین چیز حرفی است که یک وب نویس باید برای زدن داشته باشه و مخاطبی که ازش بهره ببره
شما ماشالا هم حرف خوب رای زدن دارید و هم مخاطب بنا بر این هرجا بنویسید خوبه
در ضمن ظاهراً وقت نوشتن را هم بقدر کفایت دارید

سلام خوبید ؟
من سعی می کنم همه ی نوشته هام به صورت غیر مستقیم پیام داشته باشند ، شاید این پیامها خیلی ساده باشند اما به نظر من همه ی ما نیاز به تذکر داریم ( شاید به همین دلیل یکی از نامهای قرآن "ذکر"ه )
بله ! در حال حاضر فرصت برای نوشتن و جواب دادن به کامنتها رو دارم و البته شما و دوستانی رو که وقت ندارند کاملا درک می کنم

ناهید یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 19:56

مریم جان منو ببخش که اون روز تو رو حسابی به زحمت انداختم ، البته هر وقت برای من کامنتهای تکراری اومده ، همیشه کامنت قبلی رو حذف کردم ، با اینکه کامنتها از همه نظر مشابه بودند، ولی همیشه فکر کردم ممکنه تو کامنت دومی یه ویرگول اضافه یا کم شده باشه یا دو کلمه ی که به هم چسبیده بودن ، از هم جدا شدن
راستش از خوندن پستت اینطور استنباط کردم که می خوای از بلاگفا کوچ کنی ، چون همش از فعل گذشته استفاده کردی مثلا :
" یکی از بزرگترین عیبهای بلاگفا از نظر من محدودیت 2000 حرف کامنتها بود و اشکال دیگه ش نداشتن شکلک در بخش پاسخ دهی به کامنتها بود ."
یا :
" این مسئله برام عذاب الیم بود ! "
خب الان هم این محدودیت ها وجود داره و چیزی تغییر نکرده
وقتی سال گذشته فهمیدم که وبلاگ " نی لبک " حذف شده راستش نسبت به وبلاگنویسی دلسرد شدم ، ولی وجود تو و دوستان عزیز بهم اجازه نداد که مجازستان رو ترک کنم ، بله بلاگ اسکای هم مزایایی داره ولی گفتم ما به سرزمینمون که بلاگفاست عادت کردیم ، امیدوارم علیرضا خان در برابر این حرفها بیشتر احساس مسئولیت بکنه ...
در مورد شکلکها در پاسخ به کامنتها من تدبیری اندیشیدم به این شکل که تمام شکلکهارو در وُرد نوشتم و رو صفحه ی دسکتاپ گذاشتم ، هر کدومو که لازم داشتم فوری کپی پیستش می کنم ، به همین سادگی !
خب اگه بازم چیزی به ذهنم رسید می نویسم .
ممنون مریم جان از فعالیتت در وبلاگ همساده ها ...
امیدوارم به خاطر روشنایی حضورت در اینجا ، چراغ زندگیت همیشه پر فروغ باشه

-نی جان منطق تو کاملا درسته و من باید کامنت قبلی رو حذف می کردم در ضمن همینطور که قبلا گفتم این کار اصلا زحمتی برای من نداشت .
-فعلها رو گذشته به کار بردم چون به نظرم پیغام جدید بلاگفا خیلی ناامیدکننده بود ! نوشتند به سخت افزارامون آسیب جدی وارد شده ! می ترسم نتونند مشکل رو حل کنند .
-اگه درست شد که هیچی ! درست نشد همه با هم میایم اسکای و همساده ی آقای ستاریان و جناب شنگ و قاصدک و سمانه دخترووووووووووووو و ....می شیم
-ناهید جان اتفاقا یک بار این کارو کردم ولی بعد دیدم نوشتنش برام راحت تره تا کپی پیست کردنش .
نی جان عزیزم روشنایی این وبلاگ به خاطر حضور تو و دوستان عزیز دیگه مونه . حتما قبول داری که اگه وبلاگی بازدید کننده نداشته باشه و نتونه با خوانندگانش ارتباط برقرار کنه ، به هیچ دردی نمی خوره

همطاف یلنیز یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 19:46 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
نخست ط ن ب دوم
بعد آخرین پست جناب شیرازی رو خوندید؟ مشکوک بید ها
http://shirazi.blogfa.com/
.
البته با توجه به عذرخواهی همراه توضیح ایشان
http://s3.picofile.com/file/8187827134/blogfa.jpg
خیالم کمی راحت شد... منتهی هنوزم میگم مشکوکه
.
با اینهمه منتظرم ببینم چه خواهد شد

سلام
مبارک باشه
همطاف جان دیدید شاهد از غیب رسید ؟
شما به خاطر اشتباه کوچیکی که کرده بودید برای من نوشتید کامنتتونو حذف کنم و مجبور شدید دوباره کامنت بذارید ! اگر امکان ویرایش بود من اون ایمیل رو حذف می کردم و همه چی درست می شد !
و اما جواب کامنت :
ما انتظار داریم بلاگفا با کاربرانش صادق باشه .(ظاهرا تعداد کاربران بلاگفا چند میلیونه ! خودشون می گن پارسال بیشتر از یک میلیون نفر تو بلاگفا وبلاگ درست کردند )
تو این چند روز خیلی ها اعتمادشونو به بلاگفا از دست دادند
بلاگفا باید یک فکر جدی برای بازگردوندن اعتماد از دست رفته ی کاربرانش بکنه .

بلاگ نویس یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 19:30

یکی دیگه از ایرادهای بلاگفا این است که اگر بو ببرد آدرس یا لینکی گذاشته اید که در آن blog.ir است نه اجازه می دهد در بخش کامنت ها آن را قرار دهید نه در هیچ جای دیگر وبلاگ. نمی دانم چه پدرکشتگی با blog.ir دارد.
اگر مسئله تبلیغات باشد که همه سایت ها می توانند صبغه تبلیغاتی داشته باشند.
یکی دیگر از مشکلات بلاگفا بی توجهی به طراحی و پذیرش قالب های جدید و حرفه است و از این جهت کاملا بی خیال است.
تاکنون چند بار تصمیم گرفته ام قید بلاگفا را بزنم ولی فعلا چند روز صبر می کنیم ببینیم چه می شود. شاید هم آخر مجبور شویم قید آن را بزنیم.

در مورد blog.ir خبر ندارم ولی یک بار شاهد بودم که کامنتهای یکی از دوستان اسکایی مون صرفا به خاطر آدرسشون ثبت نمی شد !
خدا کنه مشکلات پیش آمده رفع بشه وگرنه هر چی تو این چند سال نوشتیم به باد فنا می ره .
راستی اگه شما بخواید از بلاگفا کوچ کنید کجا می رید ؟ دوست دارم گزینه ی مورد نظر شما رو بدونم
ممنون که نظرتونو نوشتید

همطاف یلنیز یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 19:22 http://fazeinali.blogfa.com/

وای وای وای از اینجا
.
بلاگفا با تمام خرابکاری هایش امکان اصلاح و ویرایش نظرات رو داره و اینکه راحت و سریع میشه نظر خصوص داد. مریم بانو جان قبلی رو فرت کنید دوباره برمی گردم

ممنون همطاف جان . این مورد رو فراموش کردم بنویسم
اگر چه یک بار جناب شنگ نوشتند این حسن اسکای هست نه عیبش ، اما من همچنان معتقدم که اسکای باید اجازه ی ویرایش نظرات رو به مدیر وبلاگ بده .
من تو بلاگفا کامنتها رو ویرایش می کنم یعنی غلطهای املایی و نگارشی دوستان رو رفع می کنم و تا به حال نشده کسی به خاطر این کار از من دلخور بشه ( اتفاقا اکثر دوستان خوشحال می شن و تشکر می کنند )

ناهید یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 19:12

سلام مریم جان
ط ن ب رو تقدیم می کنم به جناب بزرگ که از دست علیرضا خان عصبانی هستند و حق هم دارند
هر چند منم یه جورایی از دست علیرضا خان ناراحتم ، اگه ایشان می گفتن کاربران یه هفته یا حتی یک ماه صبر کنند تا مشکل بلاگفا برطرف بشه ، حرفی نداشتیم ولی اینکه وعده ی 2 روزه می دهند و الان 4 روزه که مشکل حل نشده ، از بدقولیشون ناراحتم ...چرا باید میلیونها کاربر رو در بلاتکلیفی نگه دارند ؟!

سلام نی جان خوبی ؟
دستت درد نکنه بله بزرگ عزیز خیلی از دست علیرضا عصبانی اند .
پیغام جدیدشونو دیدی ؟ نوشتند حساب و کتابهامون غلط از کار درآمده و سخت افزارهامون آسیب جدی دیدند . چه می دونم والله !

Sam Geralt یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 19:01

مشکلات بلاگفا اینه توو کد های HTML محدودیت داره، ویدئو نمیشه گذاشت، ولی در قالب ها و پروفایل مدیر و مدیریت وبلاگ خیلی بهتر از بلاگ اسکای هست.

تو اسکای هم قبلا نمی شد ویدئو گذاشت و مدت کوتاهیه که این امکان رو در اختیار کاربران گذاشتند .
در مورد مدیریت با شما موافقم ، به نظرم دسترسی به قسمتهای مختلفش راحت تره به عبارت دیگه قسمت مدیریت بلاگفا ، در مقایسه با اسکای نظم بیشتری داره .
ممنون که نظرتونو نوشتید

بزرگ یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 18:19

بلاگفا فقط یک عیب داره اون هم علیرضای گردن شکسته است که امیدوارم واقعا گردنش بشکنه (آیکون مشت به سیته کوبیدن)
آدم از این بشر بی فکر تر ندیدم همین جور وبلاگ جدید قبول کرد تا اینکه سرورهاش کم آوردند و زد همه چیز رو برای مدت نا محدود درب و داغون کرد.اگر بلاگفا درست نشه وبلاگ نویسی را برای ابد می گذارم کنار.

تو رو خدا این حرفو نزنید ما از مشکلات بلاگفا خبر نداریم ... فکر می کنم سرورشون تو کانادا بوده و احتمالا به خاطر تحریمها با مشکل مواجه شدند و مجبور شدند سرورشونو به جای دیگه منتقل کنند .
من می دونم که این چند روزه همه شون حسابی به هول و ولا بودند و اصلا آرامش نداشتند الانم همین طور ...
ببم جان شما که از من یکه شناس ترید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد