همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی
همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی

اندکی عشق...

سلام





 

قطره بارون دلم خلوت زندون دلم      لیلای بی دریای من گریه مجنون دلم

ابر کبود من تویی                  بود و نبود من تویی   

مهر سجود من تویی              وای به روزگار من

هوا تویی نفس تویی               لحظه پیش و پس تویی

عاشق در قفس منم             ای دل بی‌قرار من

گریه منم،ابر تویی.درد من،صبر تویی.بارش بی‌وقفه منم،ای دل‌بی‌قرار من

هد هد من هدای من               همدم با وفای من

خبر ببر به عشق من            به عشق من خدای من

عاشق دیدار منم                 محو پدیدار تویی

خسته و بیمار منم               عشق تویی یار تویی



ترانه جاودانگی - شاعر و خواننده: مازیار فلاحی





پ. ن : این بلاگ اسکای مثلا آپدیت شده! قبلی گرمتر نبود؟ 0_o

نظرات 12 + ارسال نظر
kamangir دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 07:25 http://ranandegan.blogsky.com

سلام
شعر آقای فلاحی خیلی قشنگ بود
فیلترم نکن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شبیه فیسبوقققققققققققققققققق شده

سلام
بله شعر زیباییست
فقط متوجه نشدم یعنی نگرفتم این فیلتر و فیسبوق و ...!!

rouhi دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 01:14 http://koushesalam.blogsky.com

دلبر ماه من تویی سمت نگاه من تویی
چشم براه من تویی سبزترین بهار من

خسته ی درمانده منم راحت جان من تویی
از همه جا رانده منم ورد زبان من تویی
-------------------------------------------------------
تنوع چیز خوبیه...
تغییر هر از گاهی بد نیست...

مالک هر خانه تویی
خالق پیمانه تویی
ابر تویی
باد تویی
خورشید سوزنده تویی
ماه فروزنده تویی
آب تویی
کوه تویی
دشت تویی
صحرا تویی
عشق تویی
عشق تویی
بنده درمانده منم
عبد شرمنده منم
...
مهدی فلاح

sara یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 23:25

سلام...
ممنون همطاف جان از انتخاب زیباتون...
پسر یکی از اقوام که چند ماهی بود مادرش رو از دست داده بود... خیلی به موسیقی علاقه داشت ... خواستیم کاری کنیم کمی شاد بشه ... گفتیم چه کنیم چه نکنیم!... به ذهنم رسید ببریمش کنسرت ... اما تا حالا نه کنسرت رفته بودم ... نه چیزی در مورد این خواننده های جدید میدونستم... همین طوری رفتم سراغ خرید اینترنتی بلیط کنسرت...... اما هرخواننده ای را انتخاب میکردم ...بلیط هاش فروخته شده بود.... کنسرت مازیار فلاحی تاریخش مال دو ماه بعد بود اما عوضش هنوز تمام بلیط هاش فروش نرفته بود ... گفتم همین رو بگیرم تا تمام نشده ... و خریدم.... اما بعدش به هرکس میگفتم میخواهیم این پسر رو ببریم کنسرت مازیار فلاحی ... میگفتن مگه می خواین برین روضه!!؟ ... دنبال نوحه بودین مگه!!؟.........
خلاصه داشتم پشیمون می شدم... اما به خود پسرک که گفتیم ...خوشحال شد و گفت از فلاحی خوشش میاد.... این شد که رفتیم به کنسرت ایشون و ......جای دوستان خالی ...خیلی هم خوش گذشت ... اصلا هم روضه ونوحه ای درکار نبود....اگرچه من با شعر ؛ دروغه ؛ اش کلی گریه کردم ..... اما موسیقی های شاد هم خوند و کلی انرژی مثبت ایجاد کرد...
همیشه اسم مازیار فلاحی ... منو میبره به اون شب ...

سلام
منم ممنونم از حسن توجهتون

ستاریان یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 18:24 http://mostafasatarean.blogsky.com

سلام
مازیار فلاحی رو توی یکی از برنامه های احمدزاده دیده ام. به پهنای صورت داشت برای یک بچه ای گریه میکرد که معلول بود و خرج و مخارجش سنگین و پدر ومادری فقیر داشت!
خب به یمن حضور داداش شنگ، همساده ها آهنگین شد

سلام

شنگین کلک یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 18:11

سلام
و سپاس از انتخاب ترانه زیبا
طاعات مقبول حق ان شاالله
امید وارم شما هم بتوانید این ترانه را در صدای
زمینه وبلاگ بشنوید .

سلام
و خوشحالم خوشایندتون بوده
فقط جناب شنگ میشه یه فکر برای فونت و سایز اینجا بکنید، هردو برایم آزاردهنده شده،برایم زیادی ریز است و تیز ایضا

ناهید یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 12:53

سلام
این آهنگ مازیار فلاحی هم مثل ترانه های دیگه ی او بوی عرفان میده ، هر چند کمی شبیه شعر مولاناست :

قطره تویی بحر تویی لطف تویی قهر تویی
قند تویی زهر تویی بیش میازار مرا...

ولی خب مازیار هم دستش درد نکنه خیلی زیبا سروده و خیلی خوب هم خونده
همیشه غبطه می خورم به حال آدمهایی که در زندگی به طریقی عشق خودشونو به معبود ازلی نشون میدن ، خواه با سرودن شعر یا نقاشی و یا ساختن فیلمی و به طور کلی خلق هر آثار هنری دیگه ...و حتی با حرکتی ، خدمت به همنوعی و...
به هر حال ممنون همطاف جان

سلام نی جانم
...
یار مرا غار مرا عشق جگرخوار مرا
یار تویی غار تویی خواجه نگهدار مرا
نوح تویی روح تویی فاتح و مفتوح تویی
سینه مشروح تویی بر در اسرار مرا
نور تویی سور تویی دولت منصور تویی
مرغ که طور تویی خسته به منقار مرا
قطره تویی بحر تویی لطف تویی قهر تویی
قند تویی زهر تویی بیش میازار مرا
حجره خورشید تویی خانه ناهید تویی
روضه امید تویی راه ده ای یار مرا
روز تویی روزه تویی حاصل دریوزه تویی
آب تویی کوزه تویی آب ده این بار مرا
دانه تویی دام تویی باده تویی جام تویی
پخته تویی خام تویی خام بمگذار مرا
این تن اگر کم تندی راه دلم کم زندی
راه شدی تا نبدی این همه گفتار مرا
.
کامل غزل رو آوردم برای حظ بیشتر (بویژه اینکه ناهید هم داره)

سهیل یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 10:44 http://sobhebahary.blogfa.com/

سلام و وقت بخیر
شعر این ترانه شبیه شعرهای حضرت مولانا هستش ولی من که گشتم توی شعرهای مولانا می نیافتمش .
خداییش با اینکه ترانه های جدیدی که تولید میشه خوبه اما برای من آهنگهای سنتی شجریان ها و شهرام ناظری یک چیز دیگه ایه .
ممنون از اینکه ما را با این ترانه آشنا نمودید .

آهان راستی منظورتون از پ ن چی بید ؟ آخه من زیاد دورو بر این اسکای نمی چرخم .

سلام همشهری
عاقبتتون بخیر و شادی
شبیه شاید... ولی کاملا مشخصه مولانایی نیست
من متن ترانه را پسندیدم (طبق مدارک و شواهد ترانه سرا هم خود خواننده بید)
.
الان به نظرتون ظاهر اینجا تغییری نکرده! ویترین ورودی؟ ( احتمالا تا نوبت حضورتان، سر به مدیریت نمی زنید! ها؟)

دادو یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 10:35 http://www.dado23.blogsky.com

سلام
در مورد ترانه نظری ندارم ، متاسفانه ترانه خوان های جدید را نه می شناسم و نه گوش می دهم ...
..
در مورد بلاگ اسکای باید عرض شود تغییرات کاربدی نداده اند ، یک سقف کاذب و دو سطل رنگ پاشیده اند ...

سلام
...
رنگ پاشیده شده برای من سرد بید

مریم یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 10:09

سلام
- من تقریبا همه ی ترانه های مازیار فلاحی رو شنیدم... صداش مثل بارون نرم و لطیفه
ترانه ی "دروغه" و "لحظه ها" ی فلاحی هم قشنگند .
ترانه ی "لیلا" هم همینطور ، هر سه تاشونو تو نماشا گذاشتم ولی پیشنهادم برای دیدن ، موزیک ویدئوی لیلاست
http://www.namasha.com/v/x2enixHW
- من معمولا در مورد تغییرات ، زود اظهار نظر نمی کنم چون ما آدمها به خاطر عادت کردن ، ناخودآگاه در مقابل تغییر مقاومت می کنیم . همطاف جان چند روز صبر کنید احتمالا نظرتون عوض می شه
- راستی کاش لینک ترانه جاودانگی رو برای دانلود می ذاشتی
http://s2.picofile.com/file/7198274515/Maziar_fallahi_javdanegi.mp3.html

سلام
-من خیلی کم می شنوم... منتهی این کلمات چنان روانند که وقت خوانندن خودش آهنگین جلو میره
- ممنون بابت لینک (اضافه کردم)

بزرگ یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 09:53 http://abiaramesh.blogsky.com

سلام
این آهنگ از شاهکارهای فلاحی هست
بله ظاهرا بلاخره اکای هم از جمود بیرون آمذه تغییراتکی به خودش داده

سلام
این جناب فلاحی سراینده خوبیه ها
...
درباره این تغییرات اسکای...:فعلا احساس می کنم همه چی کشیده شده و یه جورایی ریز!

یادخاطرات یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 09:42

گریه منم ابر تویی .. درد منم صبر تویی ... بارش بی‌وقفه منم ای دل بی‌قرار من

یادخاطرات یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 09:33

سلام

بسیار زیبا

هوا تویی نفس تویی لحظه پیش و پس تویی

عاشق در قفس منم ای دل بی‌قرار من

گریه منم ابر تویی درد من صبر تویی بارش بی‌وقفه منم ای دل بی‌قرار من.........................................

سلام
بلی بلی
زیبا زیبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد