همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی
همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی

شعر تصویر صدا ... حرکت

سلام

.

سرگرم دنیای ساندویچی مان بودم که

متوجه شدم بَه‌بَه، اولِ مردادست و همساده ها و همطاف و مطلب گذاری و یه مشت! گوش مفت که نه، چشم مفت برای خواندن ... ( خوو واقعا چشم و گوش برای دیده شدن و خوانده شدن  و شنیده شدن کم یافت می شود. کلی ماجرا از سر گذراندم و کلی حرف  برای نوشتن دارم منتهی به همین اندک! قناعت می کنم. باشد که شادروان شوید )



دیگران چون بروند از نظر از دل بروند

تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی

.

.

کامل غزل شیخ سخن، سعدی ره، اینجـــا


و



آیا چیزی درباره گوسفندان دریایی! شنیده اید


و


ازدواج...عشق...وفا




برقرار بمانید و راضی^_^



نظرات 9 + ارسال نظر
alireza یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 13:52 http://alirezamohebbi.blogsky.com/

بــــــه یــــاد داشـــتـه بـــــاش:
آیـــــنـده کــــتـابـی اســت کـــه امــــروز مــــی نـــــویــسی
پـــــس چــــیـــزی بــــنـویـــس کـــه فـــــردا از خــــوانــدن آن لـــــذت بــــبـری . . .

شنگین کلک پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 19:12

علیک سلام
و ممنون از پست مالتی مدیای کوتاه و مفید وشادروان کننده

علیک سلام و رحمه الله
.
چه کنیم
اثر هم جواری با شمایان است دیگر

sara پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 15:41

سلام......
پست مختصر و مفید که میگن ...همینه ها !

ممنون همطاف جان از پست مختصر و مفیدتان .....

سلام
بااینکه کمم نوشتن برایم سخت است
منتهی چه کنم که نبود بیش از این
و
منم ممنون از همراهی تان

دادو پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 12:29 http://www.dado23.blogsky.com

سلام
بزرگان به بزرگی سعدی معترف هستند و نکات نغزی که سعدی به زیبایی تمام در بیان آورده بسیارند !!

فرزندم ... گوسفند که باشی مایه خیر و برکتی ؛ حتی زیر آب !! ولی وقتی خودت را به گوسفندی می زنی ، مایه دردسری و آبروریزی !! ( وصیت پدر چوپان دروغگو به فرزندش )

انیمیشن را هنوز موفق به تماشا نشده ام

سلام
.
به به چه وصیت حکیمانه ایی
و
انیمیشن زیبایی است

ناهید پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 12:26

سلام
بنظرم همین انیمیشن برای این پست کافی بود ، خیلی زیبا و عمیق و عشقولانه بود ، واقعا لذت بردم ، ممنون همطاف جان
ایکاش صدا و سیما به جای این سریالهای آبکی هر روز یه بار این انیمیشن رو پخش می کرد ، باور کن خیلی تاثیر گذارتر بود و می تونست پیشگیری کنه از خیلی اختلافها که زن و شوهر های امروزی دارند ...
چند وقت پیش جایی خوندم که نوشته بود یک زن و شوهر عاشق که در سال 1940 از دواج کردند بعد از گذشت 75 سال زندگی عاشقانه ، همزمان فوت شدند :
http://namnak.com/17200-%

سلااام
ممنونم برای این خبرزیبا
"آلکساندر توژکو 95 ساله و ژانت توژکو 96 ساله در آخرین لحظات زندگی خود در کنار هم جان سپردند و آرزویشان تحقق پیدا کرد."

kamangir پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 11:42 http://ranandegan.blogsky.com

سلام
هرجی من این همساده ها رو میخونم بدهیم به شما سروران بیشتر میشه و ناتوان از پرداخت بهای ااینهمه آموخته هایم از شما
موفق باشید
التماس دعا

سلام
نفرمایید... منم بسی بسیارزیاد متشکرم از حضورتان

مریم پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 11:14

سلام
- ممنون همطاف جان انیمیشن بسیار زیبایی بود
با اجازه تون من اونو در سینما همساده ها گذاشتم البته اگه قبل از ما ، کسی اونو نذاشته باشه
من قبلا انیمیشن up رو دیده بودم ولی این صحنه شو یادم نمیاد .
- در مورد اون شعر اول ، یک بیت دیگه هست تقریبا تو همون مایه ها :
بس که با جان و دلم آمیختی
کس نداند این تو هستی یا منم
- در باره ی گوسفندان دریایی هم چیزی نشنیده بودم . دستتون درد نکنه . پست پرباری بود

سلام مریم بانو جانم
خوب کاری کردید
.
برقرار بمانید و راضی

سهیل پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 09:40 http://sobhebahary.blogfa.com/

خداییش این انیمیشن آپ (up) (بالا) از اون انیمیشن هایی است که حسابی میشه ازش تیکه های عشقولانه بسیار زیبایی را در آورد . فکر کنم سازندگان این انیمیشن هنگام ساختنش هم فکر نمی کردند که بشه بعدها اینطوری عشق پاک و زیبا را انتخاب تکه هایی از این فیلم به نمایش گذاشت
من از اون بچه تپل ای که با این پیرمرده همراه میشه خیلی خوشم میاد . البته جناب پیرمردخان هم بعضی وقتها تکه های جالبی میاد ولی به نظر من نمک این کارتون همون بچه تپله هستش . و روح زیبا و ماندگاری این فیلم همان همسر جناب پیرمردخان بود که در همه جا حضور داشت و عشق و شیرینی را به این کارتون می بخشید

به به...می بینم شما هم دوستدار انیمیشن هستید آن هم از نوع عشقولانه

سهیل پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 09:31 http://sobhebahary.blogfa.com/

سلام و وقت بخیر
این شادروانی را در این پنجشنبه ای که مخصوص یادآوری درگذشتان و بکار بردن این کلمه برای آنان است را خیلی خوب آمدید

سلام همشهری
متشکرم از حسن نظرتان
و
بهترین زمان زیارت اموات عصر پنجشنبه است که پیامبر فرموده است. شاید بهتر از آن صبح جمعه بین الطلوعین باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد