همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی
همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی

من ترجیح می دهم سرمایه ام را از دست بدهم تا اعتماد شما را


عنوان این پست همان شعار معروف رابرت بوش مخترع آلمانی و بنیانگذار شرکت بوش است


و ای کاش همه تولیدکنندگان وارائه دهندگان خدمات دربرخوردبا مشتریانشان چنین عقیده ای داشتند.
مطمئناً همه ما تا به امروز از سرویس های مختلفی که توسط انواع سرویس دهندگان داخلی و خارجی در زمینه های متفاوت ارئه می شود استفاده کرده ایم و به احتمال قریب به یقین از بسیاری از آنها رضایت نداشته ایم . البته شاید هم از معدودی از آنها واقعاً راضی بوده باشیم . متاسفانه یکی از مواردی که این روزها حتی فروشندگان لوازم مختلف هنگام فروش اجناسشان به مشتری متذکر می شوند بی پایه و اساس بودن گارانتی و خدمات پس از فروش است . دراین پست می خواهم از شما خواهش کنم درمورد سرویس های عالی ,خوب , عادی , بد , و خیلی بدی که از انواع سرویس دهندگان گرفته اید بنویسید .

 


شاید  درنهایت کامنت های این پست تبدیل به یک تابلوی تبلیغاتی یا ضد تبلیغاتی برای بسیاری از سرویس دهندگان شود . خوشبختانه اینجا محدودیت های تبلیغاتی از این نوع اعمال نمی شود ومی توانید آزادانه نظراتتان را درمورد سرویس هایی که دریافت کرده اید یا توقع دریافتش راداشته اید بنویسید . شاید اگر تعداد نظرات درحد برداشت یک آمارکلی باشد بتوانیم تا حدودی چهره واقعی سرویس دهندگان خوب و بد را به دور از تبلیغات رسانه ایشان شناسایی کنیم .


بعداً نوشت : از دوستان خواهش میکنم اینقدر خودسانسوری نکنند و سرویس های بد یا خوب را با ذکر مشخصات سرویس دهنده بنویسند تا کیفیت کار سرویس دهندگان برای همه آشکار شود .


نظرات 41 + ارسال نظر
فکور چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 15:26 http://benjamin-button.blogsky.com/

چه جالب پس اینجا دت اندرکاران نویسنده داره
پس چطور میگید که دیر به دیر پست میذارین از دیشب تا حالا هم پست و نظر گذاشته شده
ماشاءالله

سپاس ازحضورتان
منظورم دیر پست گذاشتن نبود. اینجا مدت هاست که هرروز آپ می شود
و هنوزهم قانو نش همین است اما بنظر شخص من این سرعت آپ زیاد می آمد و وقتی دیدم شما در روز چندتا پست میگذارید دانستم که سریعتر از وبلاگ ماهم هست . ما شاءالله به شما

یلدا چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 00:43 http://yaldapaeez.blogsky.com/

سال گذشته 3 تا محصول از شرکت داتیس خریدیم گاز ، فر و هود
هود که از اول هم مشکل داشت نصاب انداخت گردن کابینت کار و کابینت کار هم گفت ما کاریش نداشتیم و خلاصه این هود برای ما هود نشد . فر هم که مشکل داشت و روشن نمی شد بعد از 1 سال که ما مدام در حال تماس بودیم قدم رنجه کردن و گویا درست شده اما هر بار باید با سلام و صلوات کار کنیم . البته مشکل اصلی شهر ما اینه که چندین نمایندگی دست یک نفره و اصلا نمی رسن که بخوان خدمات بدن . از سوریس کارهای اسپیلت و ماشین لباسشویی هم چیزی نگم بهتره

سلام یلدا بانو و خیرمقدم
معمولاً این گردن هم انداختن ها همینطور سلسله مراتبی پیش می رود یعنی بعد کابینت کار می اندازد گردن نقاش بعد نقاش می اندازد گردن کچکار بعد کچکار گردن بنا و بعد بنا گردن معمار و معمار گردن .......
حالا مرتب بیایید اینجا سر بزنید تا این کامنتتان را ببیند و یادتان نرود فردا بروید برای دخترک از محصولات داتیس جهیزیه بگیرید
ماهم مد نظر داریم برای همه دختران فامیل

مهناز سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 22:33

سلام جناب شنگ
چه موضوع جالبیست:)
باطری لپتاپم مدت مدیدی خراب بود و تصمیم گرفتم یکی باطری جدید بخرم. بیش از یک ماه قبل سفارش باطری لپ تاپ دادم و قرار شد از تهران بیاورند برایمان. دو هفته بعد زنگ زدند گفتند بفرمایید ببرید...ما هم پول آن را نقدا دادیم و طبق گفته شان هشت ساعت داخل شارژ گذاشتیم ولی اصلا شارژ نشد! فرداش رفتم پس دادم و گفتند این مشکل پیش میاد باید باطری جدید سفارش بدیم... ده روز دیگه گذشت و باز هم باطری جدید مشکل داشت. برای بار سوم قرار شد سفارش بدهند و هنوز که هنوز است زنگ نزده اند

علیک سلام مهنازبانو
تا اونجایی که من دیدم باطری همه لپ تاپ ها بعد از چند ماه خراب میشن و چون معمولاً هم گران هستندو باتعویضش هم بازبعد از چندماه همین برنامه تکرار می شود اکثریت از خیرخرید مجددش می گذرند . البته در تهران درپاساژ های خیابان جمهوری مغازه هایی هستند
که با قیمت بسیار کمتری باطری لپ تاپ ها رامیشکافند و محتویاتش را عوض می کنند البته بازهم عمرشان چند ماه بیشتر نیست اما حد اقل هزینه کمتری شده است . موفق باشید و در انتظاری شیرین تا زنگ بعدی

فکور سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 21:41 http://benjamin-button.blogsky.com/

اولین پستیه که ازت میخونم بمرور بهت سر میزنم ولی هدر وبلاگ عکسش منو یاد سریال پدر سالار و سمندون میندازه حس نوستالژیی رو زنده میکنه

ممنون بخاطر خواندن اولین پست .
البته اینجایک وبلاگ گروهی هست و اسم نویسندگان یاهمان ساکنین این محله سمت راست صفحه وبلاگ درج شده . من یکیشون هستم . و خوشحالم از زنده شدن حس نوستالژی
برای شما . امیدوارم بیشتر باهم آشنا بشیم .

نگار سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 19:35

سلام استاد کلک و قلم:
من همراه اول دارم. پدرم از دست پیامکهای تبلیغاتی دراومده. آقا چرا از شماره های ما سوء استفاده می شه. آقا ناراضیم ناراضی.

علیک سلام نگاربانو
پس این قضیه کسر شارژ عمومیت داره
نکنه اینهم یک اختلاس دیگه باشه که بعداصداش دربیاد
و آخرش هم بگن قضیه راکش ندیدتمومش کنید یک عده
خوردند و بردند و حق و حسابش راهم دادن تموم شد رفت

ناهید سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 18:20

خط ایرانسل دارم و همش شارژ می خوره و هر پیامک تبلیغاتی که می فرستن ۲۰۰ تومان از مبلغ شارژ کم می کنند .شما می دونین چرا؟:حالا خوبه که زیاد با موبایل سر و کار ندارم

این کم شدن شارژباپیام تبلیغاتی را دیگه نمیدونستم من یکبار برای خندوانه عضویت فرستادم ودیدم مرتب برای پیامک هاش از حسابم کم میشه و توی هیچکدوم از مسابقه هاش هم برنده نشدم . منهم لغو عضویت دادم . اما برای پیامک تبلیغاتی که شما درخواست عضویت
نداده باشید نمی دونم چرا باید از شارژتون کم بشه ؟

ناهید سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 18:10

سلام
چند روز پیش در مورد ^در ضد سرقت "نوشتم و هنوز داستانش ادامه داره و امروز از اون روزهایی هست که به شدت از این موضوع عصبانی هستم
از شرکت" سپاهان در" ۱۰ روز پیش در ضد سرقت خریدیم ،نود در صد پول را پیش گرفتند و بقیه ی هزینه رو گفتن دوشنبه وقتی نصاب اومد تسویه می کنیم و از دیروز اسیر شدیم و هنوز نصاب نیومده ، چند بار به شرکت زنگ زدیم ،گفتن خودتون با نصاب هماهنگ کنید ،زنگ زدیم به نصاب ،ایشون هم گوشیشو بر نمی داره
تعهد معلوم نیست کجای داستان قرار داره !!! واقعا برای وقت مردم هیچ ارزشی قائل نیستند:عصبانی

علیک سلام
درخصوص عصبانی بودن از بی مسولیتی سرویس دهندگان باشما ابراز همدردی می کنم
چندی پیش یکی از دوستان من نیز با مشکل مشابهی درمورد درب ضد سرقت روبه رو شده
بود که شاید برای شما هم چند روز آینده پیش آید . ایشون دو روز بعد از نصب در دیگه نمیتونه در را باز کنه یعنی کلیدش دیگه در را بازنمی کرده و شرکت بهش میگه کار ما نیست
و فقط باید خودنصاب بیاد بازش کنه . خلاصه پشت در گیر می کنند و یک ماجرای کمدی الهی
براشون رقم می خوره که شرحش خارج از حوصله اینجاست و کلی دیگه هزینه میکنن تا نصاب
بیاد و در را بازکنه . البته اینها را ننوشتم که شما رانگران کنم ان شاالله که در شما مشکلی براش پیش نمیاد . حالاهم فکرش را نکنید آرامشتون را حفظ کنید و لبخند بزنید . چون هیچ چیز ارزش بهم ریخت حال خوش شما را ندارد .

مرضیه سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 17:07

خیلی جالبه ماهم چندسال قبل یک ماشین ظرفشویی موریس خریدیم . اولا که خیلی از کارش راضی هستیم دوما هم اینکه ازخدمات پس از فروشش راضی تر هستیم . از قبل از اینکه ماشین به دستمون برسه زنگ زدند و هماهنگ کردند و باحوصله به همه سوالاتمون جواب دادن و هرماه دراوایل زنگ می زدند و از کارکرد دستگاه سوال می کردند بعد کم کم 2 ماه و سه ماه شش ماه و سالی یک بار شد . تا چند وقت پیش که زنگ زدند واعلام کردند که شرکتشون تعطیل میشه اما خبر دادند که بخش پشتیبانی همچنان فعال است و درصورت نیاز میتوانید تماس بگیرید علاوه بر اینکه تکنسینشون را فرستادند تا یک قطعه را ازدستگاه عوض کند . چون این قطع در طراحی قبلی بصورتی بوده که فقط توسط تعمیرکار درسرویس های سالیانه قابل بازکردن و تمیزکردن بوده اما قطعه جدیدی قراردادند که بعدازاین خودمان بتوانیم آن را بازکرده و تمیزکنیم و مجددا درجایش قراردهیم . بنظرم خدماتشون در این بازار فعلی خیلی عالی بود .

جالب تر اینکه از این شرکت دومخاطب ابراز راضیت می کنند !
واقعا باید بررسی کرد چنین شرکتی چرا باید تعطیل بشه ؟ نکنه مشتری مداری این روزها جواب
نمی ده ؟

sara سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 16:46

سلام مجدد...

تابستان سال قبل ... از یک فروشگاه اینترنتی که حالا اسمش یادم نیست ... یک تبلت برای دخترم خریدم ... که یک سال هم ضمانت داشت ...
هنوز به ۲ ماه نرسیده ... صفحه اش خراب شد ... زنگ زدیم شرکتی که ضمانت نامه داده بود....گفتند بیاورید خدمتمان... که بردیم .... گرفتند و گفتند برید هر وقت درست شد ...زنگ میزنیم و خبر می دهیم ... بعد از دو هفته زنگ زدند که بیایید تبلت را ببرید....... به اندازه ی یک سوم قیمت اصلی پول تعمیرات گرفتند... گفتیم مگر ضمانت نداشت ؟ گفتند : شامل صفحه اش نمیشده !... و ما کلا صفحه را عوض کردیم و یک صفحه جدید گذاشتیم ........
در منزل وقتی با دقت به صفحه ی تبلت نگاه کردم ...دیدم صفحه پر از خش و خط است و کاملا معلوم بود که دست دوم است ...اما از ما پول نو را گرفته بودند... با این حال به همینکه درست شده بود ....راضی بودیم ... اما اینبار حتی به یک ماه هم نرسید که باز مشکل دار شد و نصف صفحه سیاه شد!...
دیدیم اگر یک تبلت نو بخریم ....با صرفه تر است!

علیک مجدد
این تبلت های چینی اکثریتشون همینطور هستند وشرکت های وارد کنندشون هم همینطور پشتیبانی های پشمکی دارند . مخصوصا برای وسایلی که قراراست بچه ها با آن کار کنند باید
از وسایل محکمتر و با دوام تری استفاده کرد . حالا این دفعه چی خریدید ؟

sara سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 16:38

سلام...

به توصیه دوستی ... ۸ سال قبل یک ماشین ظرفشویی موریس خریدیم ... خیلی سریع برایمان آوردند و ... نصب و راه اندازی کردند... و تا یکسال هر ماه زنگ میزدند و سوال میکردند که... مشکلی ندارید؟ از ماشین راضی هستید؟ ... بعد از یکسال هم پرسیدند : میخواهید ما باز هم هر ماه زنگ بزنیم یا نیازی نیست؟ که ماهم گفتیم ممنون و نیازی نیست ...یکبار هم در زمان گارانتی اش ... دسته مربوط به باز و بسته کردن درب شکست ... که وقتی زنگ زدیم ...سریع آمدند و رایگان درستش کردند...
خلاصه که هم از ماشین واقعا راضی هستم و هم از خدمات پس از فروشش....

علیک سلام
پس بالاخره یک سرویس دهنده خوب وسایل خانگی هم پیدا شد
دستشون دردنکنه . حیف که تعطیل کرده اند .

یادخاطرات سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 16:11

سلام
من هم ازبیسکویت ساقه طلایی گندم متنفرم.

واگر در ماشین این بیسکویت را تعارفم کنند از پنجره به بیرون پرتاب میکنم.

علیک سلام
خوب شد گفتید . فهمیدیم . یک روز اتفاقی بهتون تعارف نزنیم .

سهیل سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 14:39 http://hamsadehha.blogsky.com

سلام و وقت بخیر
جناب شنگین کلک از صبح دارم هی فکر میکنم که بیام اینجا و چی بگم که یهویی یاد بلاگفای خودمون افتادم که از صبح ورود به مدیریتش داره خطا میده . اقایی که شما باشید نشستم و با تمام بی سواتی و با تمام دست و پا چلفی ای که دارم از صفحه اول بلاگفا عکس گرفتم و درست کردم و زلم زوربا بهش اویزون کردم و خوشحال و خندان عکس را تبدیل به لینک کردم و اومدم که اینجا از هنرم پرده برداری کنم و از بلاگفا گله کنم که دیدم ای دل غافل شما با اون دستهای هنرمند و با اون ذوق زیبایتان تمام کاخهای ارزوی من را تبدیل به تل خاک و خاکستر نمودید .
خب ببم جان خوبه کسی اینطوری بزنه توی برجک اتون . باور نمی کنید که چه ذوق و شوقی داشتم بیام اینجا و هنرنمایی ام را نشان بدهم . که خوردم به کامنت شما .
هیچی دیگه . . . چی بگم بجز اینکه بگم کامنت شما از جانب این همساده کوچک دارای لایکی بسیار محکم می باشد .
همین و بس . . .
در ضمن با اجازت شما بنده اسم این جناب خرناس خان را گذاشته ام "خرزو خان" ببخشید ها . ما اینطوری صداش می زنیم . بهش بگید که اگه یه وقت این اسم را شنید به ما هم محلی بگذارد

علیک سلام
شما ایشون را هرچی دوست دارید صدا بزنید توش خر باشه بقیه اش مهم نیست مطمئناً ناراحت نمیشن !
حالا چرا این اثر هنرتون را رونمایی نکردید . ماهم لذتش را ببریم . چه اشکالی داشت ؟
اما من جای شما بودم قبل از خلق آثار هنری یک سری هم به محافل اندرونی می زدم .

شنگین کلک سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 12:57

pic<http://s3.picofile.com/file/8212223576/blogfa.jpg>pic
اگه من جای کاربران بلاگفا بودن تاحالا سر تا پاشون را طلا گرفته
بودم با اینهمه سرویس های بی کیفیت و خرابکاری از صبح تاحالا
یکی از بلاگفایی ها نیومده اینجا یک کلمه از این بدقولی ها و بی تفاوتی ها و سرویسهای بد بلاگفا شکایت کنه . اگه همه مشتری هاش مثل جناب سهیل باشند که دیگه غمی هم نباید داشته باشه .

شنگین کلک سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 12:44

pic<http://s6.picofile.com/file/8212220450/Saghe.jpg>pic
این بیسکوییت ساقه طلایی را فکر کنم همه میشناسیم یکی
از محصولات پرطرفدار شرکت مینو هست که من هم خیلی دوستش دارم . مینو را نمی گم ها ساقه طلایی را میگم
اما یک اشکالی داره که سالهاست برطرف نمی کنن اونهم اینه
که اون نواری که برای بازکردنش علامتگذاری شده از هر ده تا
بسته شاید یکی دوتاش رابشه ازاونجا بازکرد بقیه را باید بازور
و بریدن و چیزهای دیگه پاره کرد . البته این مشکل نوارهای بازکننده فقط مربوط به محصولات مینو نمیشه خیلی دیگه از بسته های غذایی هم با همین مشکل روبرو هستند نمیدونم مسول این قضیه کیه باید یک لنگه کفش برای اون هم پرت کنیم بلکه افاقه کنه .

استاد خرناس سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 12:39

pic<http://s3.picofile.com/file/8212172068/KhornasS.jpg>pic
سلام مجدد خدمت بچه های محله همساده ها
توی هر کدوم از محلات بلاگ اسکای که می رم دوکلام بنویسم چش سفید برمی گرده میگه کد امنیتی اشتباه است اول گفتم چش و چار من پیرمرد سو نداره دادم این شنگینک هم خواند گفت درست نوشتم اما بازهم از دست خط من خوشش نیامد که نیامد . دیگه جون به سر شدم هفته پیش یک ایمیلی فرستادم به سران دولت بلاگ اسکای البته این دولت جدید را میگم ها اون .اونا نه ! که این کد امنیتی تون زرتش غمسورشده داره مشکل ساز میشه . اما خبری بازنیامد . حالا اومدم اینجا از فرصت استفاده کنم آبروشون را ببرم با این سرویس دهی شون گفتم بگذار اول این صندوق نامه ها را یه نگا بکنم . که دیدم ای دل غافل بندگان خدا جواب دادن . کلی هم تشکر کرده بودن که دارم زاغ سیاشون را چوب میزنم . نوشته اند دادیم بخش فنی درحال بررسیست .
خوب پدر آمرزیده ها حتما منه خرناس باید بهتون می گفتم . باز هم خدارا شکر. نه . جوانای خوبیند ازشون گله ندارم . سرویسشون خوبه .ایشالا این مورد هم درستش می کنن . جای هیچ نگرانی نیست .

علیک سلام
می بینم که خستگی راه به در رفته و شما در محله راه افتادید
نامه نگاری هم می کنید . آفرین . دستتون درد نکنه . ماهم امیدواریم
این مشکل کد امنیتی زودتر حل بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد