همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی
همساده ها

همساده ها

وبلاگ گروهی

آخرسالی

دم مسیح و حیات خضر به ما نرسد

غنیمتی شمر ای دوست وقت هستی را

اهلی شیرازی



سلام

سالی خوب و نیکو برای شما آرزومندم

و تبریک می‌گویم برای اینکه سالم هستید و سال ٩٥ رو شروع می‌کنید، امیدوارم یکی از بهترین سالهای عمرتان باشد .





پیشنهاد نوشت: بوتیماریسم


 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
کیانوش61 دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 19:03

سلام من دنبال یه نفر می گردم اسمش همطاف ه لطفا اگه پیداش کردین یا دیدینش به من یه ایمل بدین
ممنون از همه
kya61mohamady@gmail.com

فاضل جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 14:45

سلام
من هم عید باستانی نوروز را به جمع همساده ها تبریک می گویم وسالی نیکو و پر از خیر وبرکت برای همگی آرزومندم امیدوارم امسال هم همساده ها کمافی السابق فعال وپر انرژی پاتوق دوستان همساده ای باشد..

kamangir پنج‌شنبه 5 فروردین 1395 ساعت 12:55 http://ranandegan.blogsky.com

سلام هرچند قبلا عرض ادب کرده بودم ولی دیدم اینجا جام خالیه گفتم اعلام حضور کنم !!!
سالی پر از خند و شادی و هر آنچه آرزو دارید را از درگاه لایزال الهی برایتان خواستارم .

یادخاطرات سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 10:14

سلام

و بر آمد بهاری دیگر
مست و زیبا و فریبا ، چون دوست
سبدی پیدا کن
پر کن از سوسن و سنبل که نکوست
همره باد بهاری بفرست
پیک نوروزی و شادی بر دوست . . .

سال نو بر شما مبارک

سارا... دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 21:25

سلام....

فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال جدید خورشیدی را ...خدمت همه ی دوستان و همساده های گرامی تبریک و تهنیت عرض میکنم و .... امیدوارم این سال برای همه سالی پر خیر و برکت و ... سرشار از شادمانی های بزرگ و کوچک باشه ....

مریم یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 17:52

سلام سلام صد تا سلام
عید و بهارتون مبارک
ان شاءالله سالی سرشار از خیر و برکت و سلامتی و عشق و امید پیش رو داشته باشید

شنگین کلک یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 16:23

با سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان گرامی
من نیز فرارسیدن نوروز را به شما تبریک گفته برایتان
آغاز سال خوشی را آرزو می کنم .

دادو یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 00:55 http://dado23.blogsky.com

نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشد

سلام و تبریک حلول سال جدید برای همه

سال خوب ، موفق و تندرستی داشته باشید ...

سهیل شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 17:09 http://sobhebahary.blogfa.com/

سلام و عرض ادب و احترام خدمت تمامی همساده ها و خوانندگان گرامی و عزیز
برای همگی شمایان در سال جدید آرزوی سلامتی و تندرستی و بهروزی و پیروزی دارم و امیدوارم که شادی و سرور قرین تمامی لحظه هایتان در سال جدید و سالهای آینده باشد و سال جدید برایتان رسیدن به آرزوهای زیبایتان باشد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد